پیگیری برای تأمین برق پایدار شهرستان پلدختر

کد خبر: 
۵۳۱۵
مدیرعامل شرکت برق لرستان خبر داد؛

پیگیری برای تأمین برق پایدار شهرستان پلدختر

پیگیری برای تأمین برق پایدار شهرستان پلدختر

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از پیگیری برای تأمین برق پایدار شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مهران امیری» امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پس از سیلاب ویرانگر سال ۹۸ فیدرهای ۲۲ بهمن و ۷ تیر شهرستان پلدختر به‌صورت کامل تخریب شد که با نابودی کامل این دو فیدر مجبور به تأمین برق شهرستان پلدختر از فیدرهای موقت و با استفاده از شبکه برق‌رسانی فرسوده و قدیمی بودیم.

وی افزود: متأسفانه تأمین برق با شبکه فرسوده و قدیمی سبب شد که شاهد مشکلاتی از جمله خاموشی و ضعف ولتاژ در این شهرستان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: با احداث دو فیدر جدید «کشکان» و «کاوکولی» که هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را در برداشت امیدواریم علاوه بر تأمین برق پایدار شهرستان پلدختر شاهد رضایتمندی مردم فهیم این شهرستان باشیم.

«متش پور» مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر نیز اظهار داشت: با حمایت‌های مدیرعامل شرکت توانستیم با کار جهادی دو فیدر «کشکان» و «کاوکولی» را که با شش کیلومتر خط دو مدار و با استفاده از دکل‌های فلزی احداث شده است در سریع‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: یکی از مشخصه‌های بارز این دو فیدر احداث یک و نیم کیلومتر کابل فاصله‌دار در نقاطی که حریم یا مشجر بودند، است که این خود موجب افزایش ضریب اطمینان شبکه می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان پلدختر، افزود: انجام این پروژه علاوه بر اینکه موجب افزایش ضریب اطمینان و افزایش پایداری شبکه برق شهرستان پلدختر می‌شوند بار پست فوق توزیع «بابازدید» را نیز کاهش می‌دهد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شرکت توزیع برق لرستان - مهران امیری - پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم