پیشرفت ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی در لرستان

کد خبر: 
۶۵۲۸
مدیرکل دامپزشکی لرستان عنوان کرد؛

پیشرفت ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی در لرستان

پیشرفت ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی در لرستان

به گفته مدیرکل دامپزشکی لرستان صادرات فرآورده‌های خام دامی در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مصطفی زبردست» در جلسه با کارکنان دامپزشکی لرستان با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات فرآورده‌های خام دامی در سال در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش صادرات فرآورده‌های خام دامی از استان شاهد افزایش صد در صدی صادرات فرآورده‌های خام دامی در سال ۱۴۰۲ بودیم.

وی افزود: ۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۱۸۵ کیلو گرم پا و پنجه مرغ به مقدار، ۱۷۶ هزار کیلوگرم پودر آب پنیر، ۲۵ هزار کیلوگرم شیر خشک و ۲ میلیون و ۵۳۸ هزارکیلو گرم خوراک دام از لرستان به سایر کشورها از جمله کشورهای جنوب شرق آسیا شامل چین، ویتنام و هنگ کنگ و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان در پایان گفت: با توجه به نقش و جایگاه صادرات در حمایت از تولید محصولات داخلی و اشتغال پایدار این اداره کل در راستای حضور محصولات تولیدی صنایع وابسته به دام استان در بازارهای جهانی و منطقه‌ای نسبت به ملزم کردن کارخانه‌های وابسته به دام، رعایت استانداردهای بهداشتی کشورهای مقصد را در اولویت کاری خود قرار داده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
صادرات - فرآورده های خام دامی - پای مرغ خوراک دام - پودر آب پنیر - چین - مصطفی زبردست - دامپزشکی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم