پیشرفت حوزه کشاورزی لرستان نیازمند تشکل‌های قوی است

کد خبر: 
۵۳۶۷
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

پیشرفت حوزه کشاورزی لرستان نیازمند تشکل‌های قوی است

پیشرفت حوزه کشاورزی لرستان نیازمند تشکل‌های قوی است

خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تأکید کرد: برای رشد و پیشرفت حوزه کشاورزی نیاز به تشکل‌های پرقدرت و قوی‌تری داریم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سید عماد شاهرخی امروز شنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران بخش کشاورزی لرستان، اظهار داشت: بخش کشاورزی به‌عنوان پیشران و مبنای کار اقتصادی استان از اهمیت بسزایی برخوردار است در همین راستا می‌طلبد که بااراده و استقبال از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی تمام امکانات حوزه را برای توسعه اقتصادی استان بسیج کنیم.

وی به انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به اینکه سازمان جهاد کشاورزی یک دستگاه تخصصی است و مهم‌ترین وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم است؛ لذا تمامی فعالیت‌های همکاران در ستادهای نامزدهای انتخاباتی مجلس ممنوع بوده و همه توان ما معطوف به خدمت به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به اقدامات و کارهای صورت‌گرفته دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و گفت: پیرو تمجید و تعریف مقام معظم رهبری از خدمات ارزنده دولت سیزدهم، می‌طلبد مدیران بخش کشاورزی نیز با استفاده از تریبون‌های نمازجمعه دستاوردهای مهم و اساسی حوزه کشاورزی را در شهرهای استان تبیین کنند.

شاهرخی، از مدیران ادارات تابعه و شرکت‌های وابسته خواست املاک مازاد و بلااستفاده خود را در راستای استفاده بهینه بخش معرفی و در اختیار مجموعه سازمان قرار دهند.

وی با تأکید بر ایجاد انسجام و ارتباط مستمر با اتحادیه‌ها و استفاده از ظرفیت آنها در تصمیم‌گیری‌های استان افزود: لازمه پیشرفت کشور در بخش کشاورزی مشارکت تشکل‌ها در تصمیمات کلان استان است؛ لذا برای رشد و پیشرفت بخش کشاورزی نیاز به تشکل‌های پرقدرت و قوی‌تری داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، نقش تشکل‌ها را در توسعه اقتصادی استان ویژه برشمرد و گفت: در بخش کشاورزی، تشکل‌ها همواره جایگاه خاصی دارند و می‌توانند فضای مساعدی برای تعامل مناسب و سازمان‌یافته بین تولیدکنندگان و حاکمیت به وجود آورند، تجربه نشان داده که کشورهای توسعه‌یافته، بدون استفاده از ساماندهی فعالان کشاورزی در قالب تشکل‌های مختلف، به‌منظور تعامل بهتر جامعه و حکومت، موفق نبوده‌اند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
جهاد کشاورزی لرستان - عماد شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم