پیشتازی ندامتگاه پارسیلون خرم‌آباد در مقابله با کرونا

کد خبر: 
۱۱۱۵
ريیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

پیشتازی ندامتگاه پارسیلون خرم‌آباد در مقابله با کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از پيشتازي ندامتگاه پارسیلون خرم‌آباد با ویروس کووید ۱۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت امروز دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه اعضا شورای اداری استان در مسئله مدیریت کرونا با دانشگاه علوم پزشکی لرستان نهایت همکاری و تعامل را داشته اند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز اول مبارزه با کرونا تا امروز نقش اساسی خود را در خدمت به مردم ایفا کرده و نهایت تعامل را با ما داشته است.

وی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان مفتخر است که یک درصد بیشتر از میانگین آمار کشوری در نمونه گیری پیشتاز بوده است.

روند کاهشی فوتی‌های ناشی از کرونا در دهه اول اردیبهشت محسوس است

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه از هرکاری که تجمع افراد در یک نقطه را افزایش می‌دهد و باعث انتشار ویروس کرونا می‌شود باید به طور جدی جلوگیری کنیم، افزود: روند کاهشی فوتی‌ها بر اثر کرونا در دهه اول اردیبهشت محسوس بوده و مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند تا شاهد کاهش بیشتر انتشار ویروس کرونا در استان لرستان باشیم.

نیکبخت یادآور شد: تا کنون فرماندهی نیروی انتظامی لرستان با دانشگاه علوم پزشکی لرستان نهایت همکاری را داشته و انتظار داریم از برگزاری مجالس عزا و عروسی در هر نقطه‌ای از استان ممانعت به عمل بیاورند.

وی از شهرداری خرم‌آباد به عنوان پیشانی شهر یاد کرد و گفت: به طور ویژه می‌خواهیم مدیریت پسماندها، گند زدایی نقطه به نقطه را همچنان مد نظر داشته باشند.

همچنان باید از تجمع در این مکان‌ها جلوگیری کنیم

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با بیان اینکه کنترل آرامستان‌های استان مد نظر باشد و همچنان باید از تجمع در این مکان‌ها جلوگیری کنیم، تصریح کرد: انتظار می‌رود که که رییس سازمان صمت نیز اتحادیه‌ها را از لحاظ تجهیز به ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی تجهیز کند.

نیکبخت با بیان اینکه گند زدایی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و سواری‌ها همچنان ادامه یابد و در صندلی عقب هر سواری بیش از دو نفر مسافر را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مقصد نرسانند، تصریح کرد: ندامتگاه پارسیلون خرم‌آباد با ویروس کووید ۱۹ بسیار عالی مبارزه کرده و در این زمینه پیشتازند.

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشكي لرستان - محمدرضا نيكبخت - شوراي اداري لرستان - زندان پارسيلون

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم