پوشش تلفن همراه در جاده‌های لرستان به ۹۸.۶ درصد رسید

کد خبر: 
۱۷۲۴
حیدری:

پوشش تلفن همراه در جاده‌های لرستان به ۹۸.۶ درصد رسید

پوشش تلفن همراه در جاده‌های لرستان به ۹۸.۶ درصد رسید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: بهره‌مندی جاده‌های استان از شبکه‌های تلفن همراه تا پایان سال گذشته به ۹۸.۶ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ شهاب حیدری روز دوشنبه در جلسه مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان افزود: با بررسی تیم‌های شناسایی و کارشناسان در قالب عملیات پایش تمامی جاده‌های اصلی و فرعی این استان، نقاط کور ارتباطی و یا دارای ارتباط ضعیف شناسایی و زیرساخت‌های لازم جهت داشتن ارتباط پایدار با کیفیت مطلوب در تمامی راه‌های مواصلاتی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی حفظ ارتباطات پایدار و با کیفیت در تمامی جاده‌های لرستان است، ادامه داد: با توجه به وجود راه‌های ترانزیتی، کمربندی اصلی شمال به جنوب کشورو وجود مناطق توریستی و تفریحی فراوان در این استان، بر اساس مصوبات شورای ترافیک ۶ مسیر ترافیکی اصلی تردد استان‌های همجوار برای تقویت شبکه جاده ای شناسایی شده است.

به گفته وی این محورها شامل بزرگراه خرم آباد - پل زال، محور پل‌دختر به دره شهر، جاده قدیم خرم‌آباد به پلدختر، خرم‌آباد - پاسگاه گشور در مرز لرستان و کرمانشاه و محور خرم‌آباد - کوهدشت و پلدختر به طول ۶۱۹ کیلومتر هستند که جهت رفع مشکلات نقاط دارای پوشش ضعیف به اپراتورها اعلام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری لرستان اضافه کرد: ضریب نفوذ اپراتور اول در جاده های استان ۹۳درصد، اپراتور دوم ۸۴ و اپراتور سوم ۵۶ درصد و برای ۱۶۳ کیلومتر جاده‌های ریلی این استان نیزبه ترتیب اپراتورهای اول تا سوم۸۴، ۷۸ و ۱۹درصد است.

محمد غلامی/

 

برچسب‌ها: 
شهاب حیدری - اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم