پرستاری که در بیمارستان تیراندازی یاد گرفت

کد خبر: 
۴۱۵۴
جواد فروغی؛

پرستاری که در بیمارستان تیراندازی یاد گرفت

فروغی به اولین مدالِ المپیکیِ تاریخ تیراندازی رسید

پرستاری که در بیمارستان تیراندازی یاد گرفت و به اولین مدالِ المپیکیِ تاریخ تیراندازی رسید! مدال؟ طلا. سنِ آقاجواد؟ چهل‌ویک‌سال. ارزشِ مدالش وقتی بیشتر روشن می‌شود که بدانید ایران در تاریخ المپیک فقط در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و دوومیدانی مدال کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جواد فروغی، تیراندازی را در طبقه منفیِ دو بیمارستان به صورت کاملا اتفاقی شروع کرد. برای اولین‌بار سال ده‌سال قبل بود که تپانچه بادی را به او نشان دادند تا تیراندازی کند، در همان تجربه اول حدود امتیاز هشتاد‌وپنج زد و کسی که مسئول بود از او خواست تا پیگیر باشد. تشویقش باعث شد تا سراغ تیراندازی برود و با مربیگریِ خدابنده‌لو کارش را شروع کرد.

خودش می‌گوید: «کار پرستاری همیشه دقت عمل پرستار را می‌طلبد که این دقت عمل در تیراندازی هم موثر است. از طرف دیگر  بحث آرامشی است که باید در وجود پرستار باشد، تیرانداز هم باید آن را به نوعی داشته باشد. تیراندازی ضمن اینکه آرامش می ‌خواهد، آرامش هم می‌دهد به همین دلیل پرستاری از نظر آرامش و دقت به تیراندازی نزدیک است. هر چند بی‌خوابی‌های شبانه گاهی من را آزار داده است اما در کل به این شرایط عادت کردم.»

تبریک آقاجواد؛ ایران و ایلام و دهلرانی‌ها به شما افتخار می‌کنند برادر.

علی عالی /

 

برچسب‌ها: 
جواد فروغی - تیراندازی - المپیک توکیو

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم