پرداخت ۱۹۴میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان 

کد خبر: 
۳۶۱۱
پارسال؛

پرداخت ۱۹۴میلیارد تومان تسهیلات کرونا در لرستان 

علی آشتاب مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت حدود ۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای مختلف این استان طی سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی آشتاب امروز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: حمایت و پشتیبانی واحدهای آسیب دیده از کرونا جهت حفظ اشتغال و تولید یکی از برنامه‌های دولت است.

وی اظهار داشت :بر اساس مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، با همت و تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان، سال گذشته ۲۸ هزار و ۹۰۳ پرونده با مبلغ ۳۰۴ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان برای دریافت وام خسارت کرونا به بانک ارسال شد.

وی افزود: تاکنون مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان به ۲۰ هزار و ۹۲۷ پرونده پرداخت و زمینه تثبیت اشتغال ۲۴ هزار و ۵۴۶ نفر نیز فراهم شده است.

آشتاب به اقدامات انجام شده برای حمایت از اشتغال و تولید در زمان شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: افزایش مهلت در فرآیند انعقاد قرارداد، پرداخت حق بیمه صاحبان حرفه‌ها و مشاغل آزاد، امهال سهم کارفرما برای کارگاه‌های مشمول بیمه تامین اجتماعی و در نظر گرفتن غرامت دستمزد ایام بیماری برای مبتلایان به کرونا از جمله این تمهیدات است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - تسهیلات کرونا - علی آشتاب - اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم