پرداخت وام ۱ تا ۲ میلیون تومانی به کارگران ساختمانی و رانندگان لرستاني

کد خبر: 
۱۱۴۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

پرداخت وام ۱ تا ۲ میلیون تومانی به کارگران ساختمانی و رانندگان لرستاني

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت تسهیلات ۱ تا ۲ میلیون تومانی به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی درون شهری و برون شهری که در دوران کرونا آسیب دیده‌اند خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ علی آشتاب ظهر امروز پنجشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهارداشت: به منظور حمایت از اقشار و فعالان بخش صنعت ساختمان و حمل و نقل به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی درون شهری و برون شهری تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی متناسب با بانک اطلاعاتی وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که تسهیلات در نظر گرفته شده با مدت تنفس مشخص و با بازپرداخت دو ساله صورت خواهد گرفت، گفت: امیدواریم با این تسهیلات بخشی از مسائل و مشکلاتی که برای اقشار صنعت ساختمان و حمل و نقل در دوران کرونا به وجود آمده و آسیب‌پذیر بوده‌اند جبران شود.

وی با اشاره به اینکه صنعت ساختمان یک صنعت بسیار گسترده و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور است، بیان کرد: فعالان این بخش هم در این روزها به واسطه شیوع کرونا دچار آسیب و کاهش درآمد شده‌اند و ضرورت دارد که دولت در این زمینه آن‌ها را حمایت کند که با پرداخت این تسهیلات گوشه‌ای از مشکلات این قشر برطرف شود./

پايان پيام

 

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل كار تعاون و رفاه اجتماعي لرستان - علي آشتاب - كارگران ساختماني - رانندگان - تسهيلات - ويروس كرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم