پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان بخش کشاورزی در لرستان

کد خبر: 
۵۰۴۶
رئیس جهاد کشاورزی استان خبر داد؛

پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان بخش کشاورزی در لرستان

پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان بخش کشاورزی در لرستان

خرم‌آباد - رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان بخش کشاورزی در این استان طی سال زراعی گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سید عماد شاهرخی امروز یکشنبه در همایش برنامه داشت محصولات پاییزه، اظهار داشت: اگر الان ما در کشت قراردادی رتبه خوبی در کشور داریم به‌خاطر زحمات همکاران در جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی است که در روزهای تعطیل نیز به‌صورت مداوم پیگیری می‌کردند و با تشویق و ترغیب کشاورزان بخشی از کار را انجام می‌دادند.

وی، افزود: وزارت جهاد کشاورزی و در رأس آن وزیر برنامه‌های مهم و اثرگذاری را دنبال می‌کنند که تأکید زیادی در زمینه الگوی کشت قراردادی دارند، در استان با زحمات همه همکاران برای سال اول گندم آبی با حدود ۱۰ هزار قرارداد و تحت پوشش‌دادن ۹۴ درصد اراضی آبی رتبه چهارم در کشور را داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در زمینه فصل داشت، گفت: با مشارکت همکاران فصل کاشت مناسبی داشتیم که با تمام سال‌های گذشته متفاوت بوده و در حال حاضر در شرایط فصل داشت هستیم که امیدواریم با همان تلاش فصل داشت را پشت سر برسانیم و در برداشت محصولات شاهد افزایش تولید مطلوبی باشیم.

شاهرخی در زمینه جذب کود نیز، گفت: در حوزه جذب کود جز استان‌های برتر بودیم.

وی با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی یک ضرورت است گفت: کشاورزان و کارشناسان نهضت بیمه محصولات کشاورزی را جدی بگیرند، گرچه در این حوزه فعالیت خوبی شروع شده که این روند بیمه‌شدن محصولات کشاورزی می‌تواند به کشاورزان کمک مؤثری کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: در بحث بیمه محصولات کشاورزی سال زراعی گذشته قریب به ۷۰ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌شدگان بخش کشاورزی پرداخت شده است و تا به امروز ۲۰۰ میلیارد تومان در سامانه بارگذاری شده است.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
جهاد کشاورزی لرستان - عماد شاهرخی - بیمه محصولات کشاورزی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم