پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیونی به واحدهای مسکونی تکمیل نشده پلدختر

کد خبر: 
۱۷۵۱
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیونی به واحدهای مسکونی تکمیل نشده پلدختر

مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی قرض الحسنه به واحدهای مسکونی تکمیل نشده سیل‌زدگان شهرهای پلدختر و معمولان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، مسعود رضایی روز چهارشنبه در کمیسیون الحاق ۲ روستای سیل‌زده «ملاوی» و «گِوه مهدی» به روستای «سراب حمام» شهرستان پلدختر اظهار داشت: واحدهای مسکونی سیل زدگان شهرهای پلدختر و معمولان که تکمیل نشد‌ه‌اند، دغدغه استاندار و سایر مسئولان بود که در تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد علوی و استانداری لرستان به ازای هر واحد مسکونی نیمه تمام حدود ۱۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه جهت رفع مشکل به آنها واگذار می‌شود.

وی افزود: به طورکلی میزان این اعتبار مبلغ ۹ میلیارد تومان است که از طریق بانک سینا به عنوان بانک عامل به سیل زدگان پرداخت می‌شود.

سیل زدگان به تا ستادهای معین در پلدختر مراجعه کنند

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان ازسیل زدگان خواست در اسرع وقت، تا ستادهای معین در منطقه هستند، برای تشکیل پرونده به این ستادها در شهر خود مراجعه کنند.

وی افزود: «ملاوی» و «گِوه‌مهدی» ۲ روستای سیل زده شهرستان پلدختر هستند که به دلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه و سایر مشکلات برای جابجایی بلاتکلیف مانده بودند، که با توافق انجام شده، مقرر شد براساس ضوابط بنیادمسکن و طرح هادی به اندازه مورد نیاز برای سیل زدگان واجدشرایط این روستاها درخط محدوده، زمین به روستای «سراب حمام» برای اسکان آنان الحاق شود.

 رضایی یادآورشد: سه استان اصفهان به عنوان معین شهر پلدختر و ۱۱ روستا با احداث ۷۵۰ واحد، اردبیل معین شهر معمولان با یک‌هزار واحد و استان لرستان با پیگیری مسئولان شهرستانی و بنیادمسکن استان ۷۴۰ واحد خسارت دیده را بازسازی کردند.

وی افزود: هفت هزار واحدهای تعمیری و معیشتی به طور کلی در کنار واحدهای احداثی شهرستان پلدختر تعمیر و بازسازی شدند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بنیاد مسکن لرستان - مسعود رضایی - پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم