پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های لرستان

کد خبر: 
۴۶۵۳
مدیرکل امور مالیاتی لرستان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های لرستان

هادی ملکشاهی مدیرکل امور مالیاتی لرستان

مدیرکل امور مالیاتی لرستان از پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، هادی ملکشاهی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد تومان به‌حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌های استان از محل مالیات بر ارزش‌افزوده طی نه ماه از سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی اظهار داشت: سه درصد عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور توسعه عمران شهری و روستایی واریز می‌شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان واریزی به‌حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها استان مربوط به نه ماه نخست سال است، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است.

ملکشاهی با تقدیر از مشارکت مودیان در پرداخت مالیات بر ارزش‌افزوده، گفت: این نوع مالیات مصداق واقعی عدالت مالیاتی است که هزینه‌ای برای تولیدکنندگان نداشته و مصرف‌کننده با توجه به میزان مصرفشان آن را پرداخت کرده تا صرف عمران و آبادانی شهرها و حتی دورترین نقاط محروم استان در روستاها شود و به عبارتی باعث توسعه متوازن بر اساس سرانه جمعیتی می‌شود.

وی تصریح کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی صحیح و به هنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین آثار پرداخت مالیات موجبات فرهنگ‌سازی و همکاری و مشارکت بیشتر مردم را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
هادی ملکشاهی - اداره کل امور مالیاتی لرستان - شهرداری ها

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم