پاسخگوی مطالبات مردم لرستان خواهیم بود

کد خبر: 
۴۶۵۵
سرپرست معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:

پاسخگوی مطالبات مردم لرستان خواهیم بود

بهرام ستاری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات مردم لرستان در دولت انقلابی سیزدهم خواهیم بود و تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهیم بست.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «بهرام ستاری» شامگاه چهارشنبه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار کرد: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده‌اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی‌افتد.

وی افزود: در نهم دی‌ماه مردم با خلق حماسه‌ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه‌های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب، توطئه دشمنان با شکست مواجه کردند و سناریوی دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی نیز توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ضمن بیان ارادت قلبی خود را به خانواده‌های معظم شهداء، جامعه ایثارگران و عموم مردم شریف لرستان، بیان کرد: از مردم بصیر دعوت می‌نمایم جهت نیل به هدف مقدس جمهوری اسلامی یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی که لازمه آن تشکیل دولتی مردمی و ایرانی قوی می‌باشد، با مشارکت همگانی در همه حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ...  با دولت همراهی کنند.

ستاری خطاب به مردم گفت: خواسته‌هایتان را گرامی داشته و در دولت انقلابی سیزدهم پاسخگو خواهیم بود تا بارقه امیدی بر آینده ایده‌آل شما باشد.

 وی گفت: بدون شک تمام توان و تلاش ما در مجموعه دولت مردمی، توسعه همه جانبه استان و ایجاد بستری مناسب جهت شکوفایی تمامی استعدادهای بالقوه جوانان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
بهرام ستاری - معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان - مطالبات مردم

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم