وظیفه همگان، دعوت مرددین برای مشارکت در انتخابات

کد خبر: 
۷۰۱۳
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

وظیفه همگان، دعوت مرددین برای مشارکت در انتخابات

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات خواند و افزود: وظیفه همگان دعوت مرددین برای شرکت در این رویداد سیاسی است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار «غلامرضا سلیمانی» عصر امروز در همایش جهاد تبیین در محل دهکده مقاومت خرم‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای خدمت، اظهار داشت: اکنون ۴۰ روز از شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان می‌گذرد و بر اساس قانون اساسی باید کشور در این شرایط طی ۵۰ روز تعیین تکلیف و رئیس‌جمهور جدید انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور در یک انتخابات زودرس قرار گرفت و شاهد هستیم که در یک شرایط با آرامش و با ثبات کم‌نظیر آماده برگزاری انتخابات شده و این مؤلفه سیاسی بسیار قدرتمند و ظرفیت قابل توجهی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یکی از جلوه‌های حضور مردم در دفاع از انقلاب اسلامی را شرکت در انتخابات خواند و افزود: اگرچه نظرسنجی‌ها نشان از درصد بالای مشارکت دارد، اما وظیفه همه ما دعوت مرددین برای شرکت در این رویداد سیاسی است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: انتخابات و مشارکت حداکثری، ما را به سمت تحقق ایران قوی نزدیک‌تر می‌کند و انرژی بسیاری را در اختیار دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی قرار می‌دهد.
پایان پیام/

برچسب‌ها: 
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ - جهاد تبیین - غلامرضا سلیمانی - سازمان بسیج مستضعفین

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم