وظیفه ما برپایی انتخابات بدون حاشیه است

کد خبر: 
۳۹۶۲
فرماندار مرکز لرستان تاکید کرد؛

وظیفه ما برپایی انتخابات بدون حاشیه است

جعفر طولابی فرماندار خرم آباد

فرماندار مرکز لرستان گفت: برپایی انتخاباتی سالم و بدون حاشیه، وظیفه ما است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جعفر طولابی در نشست هم‌اندیشی با مسئولان ستادهای شهرستانی نامزدهای ریاست جمهوری به منظور برپایی هر چه با شکوه‌تر انتخابات در خرم‌آباد، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان ستادها در راستای مدیریت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، هدف از این نشست را هماهنگی و هم اندیشی در امور مربوط به فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری و اجرای تمهیدات و دستورالعمل‌های لازم بیان کرد.

وی با اشاره به آماده سازی بستر، برای برگزاری انتخاباتی سالم با همت دست اندرکاران هیأت اجرایی و نظارتی شهرستان، پیروی از قانون و مقررات، توجه به رهنمودهای امام راحل، مقام معظم رهبری و نصب العین قرار دادن این بیانات گفت: سلامت و امنیت برگزاری انتخابات و همچنین صیانت از آرای مردم را مبنای انجام تمام امور می‌دانیم.

فرماندار مرکز لرستان افزود: رویکرد مجریان انتخابات بر همین اصول استوار است و عزم جدی ستاد انتخابات برای رعایت اصل بی‌طرفی کامل و پرهیز از هرگونه جانبداری در این فریضه مهم است.

طولابی، برپایی انتخاباتی سالم و بدون هر گونه حاشیه را از جمله وظایف ستاد انتخابات به عنوان مجری انتخابات برشمرد و از مسئولان ستادهای نامزدها، تشویق آحاد مردم و اعضای ستادهای زیرمجموعه خود به مشارکت همه جانبه در انتخابات را خواستار شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات ۱۴۰۰ - فرمانداری خرم آباد - جعفر طولابی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم