وضعیت خطرناک کرونا در بروجرد

کد خبر: 
۴۳۰۸
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

وضعیت خطرناک کرونا در بروجرد

سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد با اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در این شهرستان تأکید کرد: مسئولان علوم پزشکی لرستان سرم مورد نیاز بیماران کرونایی بروجرد را تأمین کنند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با اشاره به هفته دولت افزود: دولتمردان ساده زیستی را از شهیدان رجایی و باهنر الگو کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به سفر سرزده رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به صورت سرزده به خوزستان موجب دلگرمی است و امیدواریم دولت به شعارهایش عمل کند.

دولت جلوی گرانی افسار گسیخته را بگیرد

امام جمعه بروجرد گفت: دولت جدید یک دولت با صداقت و دلسوز مردمی است و سختی‌های زندگی مردم را برطرف می‌کند، انتظار داریم جلوی گرانی افسار گسیخته گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: از رئیس جمهور انتظار داریم برخورد جدی با مفسدان و سوء استفاده کنندگان را در اولویت قرار دهد.

وی با اشاره به کمبود سرم در شهرستان بروجرد گفت: مردم بیمار بد حال دارند مسئولان علوم پزشکی برای تامین سرم اقدامات لازم را انجام دهند.

بیمارستان مملو از بیماران کرونایی است

خطیب جمعه بروجرد افزود: وضعیت کرونا در بروجرد خطرناک است بیمارستان مملو از بیماران کرونایی است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: کلینیک تخصصی بیماران سرطانی نیز برای بستری بیماران آماده شده است، گروه ۲۴ بعثت با ۱۲۰ نیروی متخصص وارد عمل شده‌اند، شهرداری، بسیج، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری کمک کردند تا این مرکز آماده استفاده شود.

وی بیان کرد: برای تجهیز این مرکز علوم پزشکی لرستان نیز کمک‌های خوبی انجام داده‌اند، حدود یک میلیارد تومان برای تجهیز از علوم پزشکی کمک گرفته شده است.

امام جمعه بروجرد گفت: باید برای رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان آیت‌الله بروجردی اقدامات بهتری انجام شود و از کثرت بیماران کاسته شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه بروجرد - خطبه های نماز جمعه - حجت الاسلام سید علی حسینی - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم