وصول ۳۴۰۰ میلیاردی معوقات بانکی لرستان

کد خبر: 
۳۳۷۲
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان خبر داد؛

وصول ۳۴۰۰ میلیاردی معوقات بانکی لرستان

علی اکبر باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از وصول ۳۴۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی در این استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۲۶۶ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی اکبر باقری امروز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: کل عرصه استان لرستان ۲۸۰۰ هزار هکتار بوده که حدود ۲۲۰۰ هزار هکتار آن معادل ۷۸ درصد از اراضی استان؛ اراضی ملی است.

وی با بیان اینکه طی ۱۱ ماهه سال‌جاری مساحت ۷۴۰ هزار هکتار از این اراضی معادل ۴۲ درصد در نقشه کاداستر تثبیت شد، تصریح کرد: طی همین مدت معادل ۸۰۰۰ هکتار از اراضی زراعی استان و قریب به ۲۰ هزار هکتار اراضی دولتی سایر دستگاه‌ها تثبیت مالکیت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۱۰۳ دفاتر ازدواج و طلاق که همگی به صورت برخط متصل به برنامه‌های ثبت هستند، خاطرنشان کرد: در این استان طی ۱۱ ماهه سال جاری ۱۳۷۷۷ واقعه ازدواج و ۳۷۴۷ واقعه طلاق ثبت شده است که براین اساس نسبت تعداد طلاق به کل ازدواج‌های ثبت شده ۲۷.۲ درصد است.

باقری با اشاره به اهمیت اجرای اسناد رسمی افزود: تعداد پرونده‌های تشکیلی اجرای اسناد رسمی استان در ۱۱ ماه سال جاری حدود ۵۶۸۰ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد رشد را نشان می‌دهد و لرستان از این جهت رتبه سوم را در کشور دارا است.

وی با بیان اینکه ۷۶۲۲ فقره پرونده اجرای اسناد رسمی مختومه شده که نسبت به سال گذشته ۳۸۵ درصد رشد داشته‌ایم و رتبه دوم را از آن خود کرده‌ایم، تصریح کرد: میزان وصول معوقات بانک‌ها در یازده ماهه سال‌جاری ۳,۴۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۲۶۶ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

فرانک امیری/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - معوقات بانکی - اداره کل ثبت اسناد لرستان - علی اکبر باقری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم