وزیر جهاد کشاورزی به پلدختر سفر می‌کند

کد خبر: 
۵۰۳۰
فردا جمعه؛

وزیر جهاد کشاورزی به پلدختر سفر می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی به پلدختر سفر می‌کند

پلدختر - «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی فردا جمعه به شهرستان پلدختر سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به دعوت به‌عمل‌آمده فردا (جمعه) در سفر یک‌روزه وارد شهرستان پلدختر خواهد شد.

وی، افزود: وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان از ایستگاه‌های پمپاژ تخریب شده از سیل فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی آنها قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مجتمع ماهیان خاویار واحدهای پرورش ماهی در مناطق «سراب جهانگیر» و «چم گز» از برنامه‌های این سفر است.

کاظمی، گفت: «ساداتی نژاد» در این سفر با بازدید میدانی از پمپاژهای کشاورزی «واشیان» و «رنگین بان» از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این طرح‌ها قرار خواهد گرفت.

وی، افزود: بازدید از باغات انجیر منطقه «زیودار» از دیگر برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به پلدختر است و در پایان جلسه‌ای با حضور مسئولان و تشکل‌های حوزه کشاورزی در پلدختر برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، در سفر یک‌روزه «سید جواد ساداتی نژاد» وزیر جهاد کشاورزی و معاونان به شهرستان پلدختر، استاندار لرستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان وی را همراهی خواهند کرد.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
وزیر جهاد کشاورزی - سید جواد ساداتی نژاد - پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم