ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد

کد خبر: 
۴۵۱۰
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس مطرح کرد؛

ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود تجهیزات فاز نخست کارخانه لاستیک‌سازی خرم‌آباد، از آغاز نصب سوله سالن تولید محدود این کارخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد ویسکرمی امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از نصب سوله سالن تولید محدود کارخانه لاستیک سازی خرم‌آباد خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری برای حل مشکلات پیش روی کارخانه لاستیک‌سازی خرم آباد گفت: نصب سوله سالن تولید محدود این کارخانه آغاز شد و در حال نصب است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش از این نیز در تاریخ ۲۸ تیرماه امسال، اولین تجهیزات ساخت سالن فاز نخست لاستیک‌سازی در راستای ساخت اولین فاز لاستیک‌سازی به ظرفیت ۶۰۰ هزار حلقه لاستیک در سال، به محل شهرک صنعتی شماره سه وارد شده بود.

ویسکرمی بیان داشت: در راستای پیگیری و رفع مشکلات این کارخانه اقداماتی از قبلی بازدید از کارخانه، احصاء مشکلات و مسائل آن، پیگیری دریافت وام و تسهیلات بانکی از طریق امور مجلس بانک صنعت و معدن، جلسه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت نیکرو گسترش و تقسیم کار برای حل مشکلات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی - لاستیک سازی خرم آباد - مهرداد ویسکرمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم