ورود به تفرجگاه‌های روستایی لرستان ممنوع شد / تخلفات را به ۱۵۰۴ گزارش دهید

کد خبر: 
۶۰۳
در روز طبیعت؛

ورود به تفرجگاه‌های روستایی لرستان ممنوع شد / تخلفات را به ۱۵۰۴ گزارش دهید

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه مسیر ورودی به پارک‌ها و تفرجگا‌های روستایی استان در روز طبیعت ممنوع است، اظهار داشت: چنانچه مردم با تخلفی از قبیل قطع درختان، تخریب اراضی ملی و... روبرو شدند مراتب را با تلفن رایگان ۱۵۰۴ گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار زرک، شیرزاد نجفی با اشاره به اینکه ورود به پارک‌های جنگلی، مراتع، تفرجگاه‌ها، بوستان‌های روستایی، تردد و نشستن در مسیر جاده‌های جنگلی و مرتعی ممنوع است خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت عمومی از هم‌استانی‌های محترم تقاضامندیم از مسافرت به دامان طبیعت جدا خودداری و پرهیز نمایند.

وی افزود: مردم شریف لرستان، از هر گونه تجمع انسانی در محیط‌های ذکر شده جدا خودداری نموده و با پرسنل یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان، هدف از مسدود کردن راه‌های ورودی و خروجی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های تحت مدیریت منابع طبیعی را، پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به هیچ کس به این مکان‌ها داده نخواهد شد.

نجفی،  در پایان ضمن هشدار به متخلفان حوزه منابع طبیعی بیان کرد: در این ایام که ویروس کرونا جان هموطنان را به مخاطره انداخته، پرسنل منابع طبیعی استان به طور مرتب در حال گشت زنی در عرصه‌های طبیعی بوده و اجازه تخلف به سودجویان داده نخواهد شد و چنانچه مردم عزیز با تخلفی از قبیل قطع درختان، زغال گیری، تخریب اراضی ملی و... روبرو شدند مراتب را با تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع‌رسانی نمایند.

پیام عالیخانی چگنی / زرک

 

برچسب‌ها: 
شیرزاد نجفی - اداره کل منابع طبیعی لرستان - ۱۳ بدر - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم