وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز بالندگی کشور

کد خبر: 
۴۹۲۷
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان

وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز بالندگی کشور

سید مرتضی حسینی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

خرم‌آباد ـ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه موجب بالندگی کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در این رابطه اظهار داشت: ۲۷ آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیتالله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار است.

وی ادامه داد: بدون شک دانشگاهی می‌تواند در پرورش نسل آینده‌ساز کشور عزیزمان ایران سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرزوبوم به احیا و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: ما امروز هم بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت‌آفرین نیازمندیم تا بتوانیم گام‌های استوار و محکمی برای پیمودن راه‌های دشوار و دستیابی به قله‌های پیشرفت برداریم و پیوند دو نهاد معرفت آفرین می‌تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: بدون تردید هماهنگی و همدلی و تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی میان این دو نهاد، می‌تواند به‌مثابه دو بال، جامعه ایرانی را در توسعه پرشتاب علم و فناوری و گسترش نظریات جدید در حوزه علوم‌انسانی و اجتماعی، در مدار توسعه همه‌جانبه قرار دهد.

وی  ابراز امیدواری کرد: با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی حوزه و دانشگاه روزبه‌روز با همگرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - سید مرتضی حسینی - وحدت حوزه و دانشگاه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم