وجود ۵۸ شهید پلیس مبارزه با موادمخدر در لرستان

کد خبر: 
۴۷۳۷
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

وجود ۵۸ شهید پلیس مبارزه با موادمخدر در لرستان

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان

فرمانده انتظامی لرستان، تعداد شهدای مبارزه با موادمخدر این استان را ۵۸ نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سردار یحیی الهی صبح امروز یکشنبه در آیین تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان گفت: از سه هزار و ۸۴۰ پلیس شهید مبارزه با موادمخدر کشور، ۵۸ نفر لرستانی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون جانفشانی این عزیزان هستیم، تصریح کرد: در مقابل خانواده‌های شهدا دِین داریم و تجلیل از آنها برای پاسداشت مقام شامخ شهدا وظیفة ماست.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اعلام اینکه ۹۰ درصد تریاک، ۴۷ درصد مُرفین و ۳۰ درصد هروئین دنیا در ایران کشف می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ایران به لحاظ موقعیت جغرافیایی در محل ترانزیت موادمخدر قرار دارد و همین موقعیت سبب شده که ترانزیت موادمخدر در کشور ما یک وضعیت خاص داشته باشد.

سردار الهی یادآور شد: این آمار مصداق این است که ایران تنها کشوری است که در مقابل هجمه دشمن برای ورود موادمخدر به کشور در تلاش است و وجود هزاران شهید و جانباز پلیس مبارزه با موادمخدر خود مؤید این موضوع است.

گفتنی است فرمانده نیروی انتظامی لرستان در این مراسم ازخانواده‌های معزز شهدای پلیس مبارزه با موادمخدر استان از جمله پدر و مادر شهید سید نورخدا موسوی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی انتظامی لرستان - یحیی الهی - شهدای پلیس مبارزه با موادمخدر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم