وجود ۱۱۰ پروژه فعال آب و فاضلاب در لرستان

کد خبر: 
۳۸۴۷
مدیرعامل آبفا استان خبر داد؛

وجود ۱۱۰ پروژه فعال آب و فاضلاب در لرستان

حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان شرکت از فعال بودن ۱۱۰پروژه دربخش آب وفاضلاب با اعتباری بالغ بر۳۴۰میلیارد تومان در سطح شهر وروستاهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با اصحاب رسانه لرستان؛ با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با تلاش‌های بی‌وقفه و انجام مطالعات مهندسی طی سال‌جاری شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در سطح شهرها و روستاهای استان هستیم بطوریکه طرح‌های شرکت آب و فاضلاب لرستان به عنوان یک اقدام بزرگ برای توسعه استان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها به منظور تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مناطق روستایی تحت پوشش شرکت و همچنین افزایش کمیت و کیفیت آب شرب شهرهای استان و دفع بهداشتی فاضلاب در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان این طرح‌ها را شامل اجرای خط انتقال، ساخت مخازن، حفرچاه و توسعه شبکه و همچنین در بخش فاضلاب شامل اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب و عملیات اجرایی ساخت ۵تصفیه خانه فاضلاب در۵ شهراستان عنوان کرد.

کرم‌وند اعلام کرد: در مجموع اعتبار پیمان‌های در حال اجرا برای این پروژه‌ها رقمی معادل۳۴۰میلیاردتومان است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با رایزنی و ارائه گزارشات کامل و حمایت مدیریت ارشد استان، نمایندگان مردم در مجلس و مجموعه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور اعتبارات مناسبی را برای سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها اختصاص داده تا بتوانیم با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب افزایش رضایتمندی مردم در بخش آب و فاضلاب باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان در خصوص این پروژه‌ها نیز گفت: خوشبختانه در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰نفر بصورت مستقیم در این پروژه‌ها مشغول به فعالیت هستند که تماما از نیروهای جویای کار داخل استان می‌باشند.

کرم‌وند یادآور شد: نکته‌ای که برای ما مهم است اینست که تمامی تجهیزات و امکانات مورد استفاده در این پروژه‌ها تولید داخل بوده و به نوعی موجب حمایت از تولید و پشتیبانی از آن گردیده و این اقدامات در حالی انجام می‌گیردکه شاهد شیوع ویروس منحوس کرونا هستیم که فعالیت‌های فیزیکی را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و همکاران و پیمانکاران شرکت با وجود این بلا وبا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به شکل بی‌وقفه به دنبال ارائه خدمات وآسایش مردم هستند.
    
وی در پایان ضمن تقدیر از رسانه‌های بابت پوشش خدمات شرکت تاکید کرد: با تعامل و همکاری مناسبی که بین شرکت و رسانه‌ها وجود دارد ما می‌توانیم خدمات نظام را به شکل مناسبی برای افکارعمومی انعکاس دهیم.

کرم‌وند همچنین خاطرنشان کرد: مردم عزیز می‌توانند تمامی موارد مربوط به حوادث و سایر خدمات مربوط به شرکت آبفا را به سامانه ۱۲۲به شکل شبانه روزی اطلاع دهند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن اقدام نمایند.

عکس و خبر: مهدی بابایی‌راد

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - شرکت آب و فاضلاب لرستان - حمیدرضا کرموند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم