واگذاری طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری

کد خبر: 
۴۷۰۱
شهردار پلدختر خبر داد؛

واگذاری طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری

صدیقه میری شهردار پلدختر

شهردار پلدختر خواستار واگذاری طرح «یادمان شهدای گمنام» پلدختر به شهرداری به منظور پیگیری و اجرای آن شد و از احداث بوستان کوهستانی در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، صدیقه میری روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهان سپاه ناحیه پلدختر اظهار کرد: شهرداری پلدختر را با حدود ۲۶ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفتیم و از طرفی پرداختی ارزش افزوده این شهرداری در مقایسه شهرداری‌های دیگر به دلیل ضعف و محرومیت در زمینه صنعت، یک بیستم است.

وی افزود: هدف شهرداری پلدختر کار جهادی و خدمت به مردم در تعامل دو سویه با سایر دستگاه‌ها با مشارکت مردمی است و رانت و فساد در این مجموعه جای ندارد و ما به دنبال کمک به مردم در تقارن با خدمات دهی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شرایط مشکلات معیشتی و اقتصادی هستیم.

شهردار پلدختر گفت: ارزش افزوده شرکت‌های شهرستان نباید خارج از منطقه هزینه شود و این موضوع در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان مطرح و یادآوری شد.

میری افزود: شهرداری پلدختر علی رغم نیروی انسانی مازاد اما در برخی پست‌ها و جایگاه‌ها از داشتن نیروی متخصص محروم است در حالی که برای رفع یکسری مشکلات، محرومیت‌ها و محدودیت‌ها و کار جهادی و مؤثر و نتیجه بخش نیاز به نیروی مخلص و متخصص احساس می‌شود.

وی یادآورشد: سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ با وجود خسارات و آسیب‌ها اما در زمینه رفع نواقص برای پیشگیری از سیلاب و کار جهادی یک دانشگاه بود که به همگان درس داد.

شهردار پلدختر افزود: روان آب‌ها با دبی بیشتری در ورودی شمالی وارد شهر پلدختر می‌شوند که برای رفع و مهار آن و جلوگیری از وقوع بحران، باید با مدیریت و برنامه ریزی درست طرح آبخیزداری اجرا شود.

میری از احداث بوستان کوهستانی در این شهر خبرداد و گفت: شهر پلدختر علی رغم مشکلات پیچیده و خاص ولی ظرفیت توسعه‌ای خوبی دارد که می‌شود با فکر، دانش و اندیشه در آن ایده‌های توسعه را اجرایی کرد.

وی تکریم ارباب رجوع و احترام به شهروندان را خط قرمز شهرداری پلدختر دانست و اظهار کرد: همه ما برای خدمت دلسوزانه به مردم آمده ایم و به ویژه کار شهرداری خدمت دهی به شهروندان است و در این زمینه مجموعه شهرداری پلدختر با تمام تجهیزات و توان در خدمت مردم است.

شهردار پلدختر یادآور شد: متأسفانه محوطه سازی و یادمان شهدای گمنام پلدختر وضعیت مناسبی ندارد که انتظار می‌رود جهت پیگیری و رسیدگی این طرح از میراث فرهنگی به شهرداری منتقل شود.

میری نقش بسیج مردمی در تأمین امنیت را بی بدیل دانست و افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و شخصیتی برای همه ما الگو است.

وی از آمادگی کامل شهرداری در برگزاری کنگره شهدای لرستان در پلدختر خبر داد و افزود: شهرداری آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و مشارکت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی به ویژه این کنگره اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
شهرداری پلدختر - صدیقه میری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم