واکسینه شدن ۳۸.۶ درصد جمعیت هدف لرستان

کد خبر: 
۴۳۵۹
رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

واکسینه شدن ۳۸.۶ درصد جمعیت هدف لرستان

حمید مخیری رئیس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان از واکسینه شدن ۳۸.۶ درصد جمعیت واجد شرایط استان علیه ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «حمید مخیری» در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا به کشور و همچنین استان لرستان اظهار داشت: این امر موجب تسریع در روند واکسیناسیون خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان، یک میلیون و ۲۷۹ هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن هستند افزود: تا کنون توانسته‌ایم ۳۸.۶ درصد جمعیت واجد شرایط استان را واکسینه کنیم.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان داشت: تا کنون ۱۰۲ مرکز واکسیناسیون کرونا در استان ایجاد شده است.

مخیری با تاکید بر اینکه از این تعداد، ۲۵ مرکز به صورت تجمیعی هستند ادامه داد: همچنین دو مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در استان داریم.

وی افزود: با ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور و افزایش سهمیه واکسن به لرستان، دو مرکز واکسیناسیون شبانه روزی نیز در استان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تا کنون ۸۵۴ هزار دوز واکسن وارد استان شده است گفت: از این تعداد ۴۷۳ هزار در مرحله اول و ۲۳۰ هزار دوز نیز در مرحله دوم تزریق شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - حمید مخیری - واکسیناسیون کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم