هنوز داروخانه هلال احمر در لرستان ایجاد نشده است 

کد خبر: 
۲۴۹۸
رضایی:

هنوز داروخانه هلال احمر در لرستان ایجاد نشده است 

هنوز داروخانه هلال احمر در لرستان ایجاد نشده است 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اعلام اینکه هنوز داروخانه هلال احمر در لرستان ایجاد نشده است، اضافه کرد: این مهم در انتظار مجوز سازمان غذا و دارو قرار دارد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ صارم رضایی اظهار داشت: ایجاد داروخانه هلال احمر در لرستان در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر بسیار تاثیرگذار بوده به نحوی که با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر در حوزه خدمات حمایتی می‌تواند نقش آفرینی کرده و کمک هایی را به افرادی که مشکل تامین دارو و پرداخت آن دارند تا سقف‌هایی در نظر گرفته شده اعطا کند.
 
وی با بیان اینکه هنوز داروخانه هلال احمر در لرستان ایجاد نشده، افزود: این در حالیست که تاکنون حدود یک میلیارد تومان اعتبار اخذ شده و به افرادی که با بیماری‌های مختلفی همچون سرطان، کرونا و... دست و پنجه نرم می‌کنند کمک هزینه‌هایی داده شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آخرین پیگیری‌ها برای احداث داروخانه هلال احمر در لرستان، افزود: دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر اخیرشان به استان قول پیگیری ایجاد این داروخانه را در استان دادند که خوشبختانه در همان جلسه مجوز کمیسیون ماده ۲۰ از استان اخذ شد.
 
رضایی افزود: منتظر مجوز کمیسیون ماده ۱۲۱ وزارت بهداشت(سازمان غذا و دارو) هستیم به محض اینکه مجوز توسط آن‌ها صادر شود آماده دایر کردن این داروخانه در استانیم که امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن این مهم تحقق یابد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - صارم رضایی - داروخانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم