هنر مدیریت شهری احیای پروژه‌های راکد است

کد خبر: 
۵۳۸۶
شهردار مرکز لرستان:

هنر مدیریت شهری احیای پروژه‌های راکد است

هنر مدیریت شهری احیای پروژه‌های راکد است

شهردار خرم‌آباد گفت: هنر مدیریت شهری احیای پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «داریوش بارانی بیرانوند» امروز دوم آبان‌ماه در جلسه سه‌شنبه‌های خبری که در محل سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، گفت: در حال حاضر تنها راه برون‌رفت خرم‌آباد از شرایط فعلی، سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

وی با بیان اینکه روزبه‌روز اختیارات و حوزه کاری شهرداری‌ها کمتر و نظارت بر این نهاد بیشتر و کارکردن سخت‌تر می‌شود، تصریح کرد: تاکنون کارهای خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری‌ها انجام شده است.

شهردار خرم‌آباد با اعلام اینکه بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه و پروژه راکد در خرم‌آباد وجود دارد، تصریح کرد: شهرداری مرکز لرستان هم‌اکنون می‌تواند بیش از دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پروژه را تعیین تکلیف کند.

بارانی بیرانوند با تأکید بر اینکه هنر مدیریت شهری این است که این پروژه‌ها را به انجام برساند، خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه آبشار طلایی و پارک شاپوری هم‌اکنون در دستور کار شهرداری خرم‌آباد نیست.

وی یادآور شد: پروژه آبشار جهادگران خرم‌آباد تعطیل نیست و در حال انجام است و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های شهری برای رونق بخشیدن به شهر مطرح است.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به عدم اجرای طرح‌های تفصیلی و جامع خرم‌آباد و سرگردانی مالکان آنها افزود: متأسفانه ۲۷ سال شهر خرم‌آباد بدون طرح‌های فرادست رها شده است درحالی‌که در افق حداکثر ۲۰ساله طرح تفصیلی، باید کاربری این اراضی تغییر کند.

 بارانی بیرانوند عنوان کرد: اراضی در شهر خرم‌آباد وجود دارد که ۳۰ سال توسط مالکان رها شده‌اند که این افراد باید با مراجعه به شهرداری نسبت به احیای آنها اقدام کنند و مواردی نیز وجود داشته که شهرداری اکثر این کاربری‌ها را که متولی نداشته‌اند تغییر داده است.

پایان پیام /

 

 

برچسب‌ها: 
شهردار خرم آباد - داریوش بارانی - نشست خبری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم