همایش ملی«سواد تربیتی معلم» در لرستان

کد خبر: 
۶۲۲۸
سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان؛

همایش ملی«سواد تربیتی معلم» در لرستان

همایش ملی«سواد تربیتی معلم» در لرستان

با هدف ارتقاء صلاحیت آموزشگری و توانمندسازی ظرفیت‌های دانشجو معلم‌ها، اولین همایش ملی سواد تربیتی در دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گفت: قریب به ۴۳۰ مقاله از اقصی نقاط کشور و از مراکز آموزش عالی مهم کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از بین آنها حدود ۱۰۰ مقاله در دو بخش شفاهی و پوستر پذیرفته شده‌اند.

شجاع عربان گفت: این همایش ملی در محور‌های سواد تربیتی معلم و دانش موضوعی آموزش‌گری، سواد تربیتی معلم و شایستگی حرفه‌ای، سواد تربیتی معلم و بالندگی حرفه‌ای، سواد تربیتی معلم و شایستگی اجتماعی ـ عاطفی، سواد تربیتی معلم و شایستگی اخلاقی ـ معنوی، سواد تربیتی معلم و شایستگی فناوری، سواد تربیتی معلم و شایستگی پژوهشی، سواد تربیتی معلم و هویت حرفه‌ای معلم، سواد تربیتی معلم و مبانی نظری و فلسفی، سواد تربیتی معلم و روش‌ها و فنون تدریس، سواد تربیتی معلم و نگرش شغلی، سواد تربیتی معلم و سرمایه‌های شناختی و سواد تربیتی معلم و برنامه درسی برگزار شد.

بر اساس مصوبه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان مقالات پذیرفته شده در این همایش ملی از امتیاز همایش‌های ملی دانش آموزش محتوا برخوردار هستند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
سواد تربیتی معلم - دانشجو معلم ها - دانشگاه فرهنگیان - شجاع عربان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم