هشدار درباره سرعت بالای ابتلاء به کرونا در دورود

کد خبر: 
۴۲۶۰
فرماندار دورود:

هشدار درباره سرعت بالای ابتلاء به کرونا در دورود

خدانظر دریکوند فرماندار دورود

فرماندار دورود تاکید کرد: روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ خدا نظر دریکوند در سخنانی گفت: روند ابتلاء به کرونا در دورود به شدت در حال افزایش است و اگر مردم رعایت نکنند در روزهای آتی روزهای سختی را در شهرستان شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در سه روز گذشته در دورود ۹۵۵ نفر برای تست کرونا به مراکز بهداشتی مراجعه کردند که از این تعداد تست حدود ۳۰۰ نفر مثبت بوده است.

فرماندار دورود بیان داشت: آمار سه روز اخیر در دورود بدین معناست که اگر با همین روال پیش برویم در ۱۰ تا ۱۲ روز آینده وضعیت مبتلایان و بستری‌ها به شدت بحرانی خواهد بود.

دریکوند با بیان اینکه مردم می‌بایست پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند افزود: اصناف و بازاریان دورود در دو روز اخیر همراهی خوبی را با ستاد کرونا داشتند و مغازه خود را تعطیل کردند که از این بابت از این عزیزان قدردانی می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیاری از هیأت‌های عزاداری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما معدود هیأت‌ها و موکب هایی هستند که متأسفانه مسائل بهداشتی را نادیده گرفته و با شربت و چای نذری سلامت مردم را به خطر می‌اندازند.

فرماندار دورود با بیان اینکه مردمی که در روزهای تاسوعا و عاشورا قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند حتماً نکات و اصول بهداشتی را رعایت کنند تصریح کرد: این عزیزان برای سلامتی خود، خانواده و اطرافیان از ماسک استفاده کنند و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

دریکوند با درخواست از مردم برای خودداری از خوردن هرگونه نذری اعم از شربت و چای در موکب‌های عزاداری عنوان کرد: امیدواریم با رعایت کردن مردم در دو روز آینده شاهد کاهش مبتلایان و بستری‌های کرونا باشیم.

وی اضافه کرد: همه مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان دورود مسدود هستند به همین جهت از مردم خواهش می‌کنیم در این مناطق حضور پیدا نکنند.

فرماندار دورود بیان داشت: خودروهای پلاک غیربومی در سطح شهر جریمه یک میلیون و ۵۰ هزار تومانی خواهند شد که این جریمه غیرقابل بخشش است و چنانچه دیر پرداخت شوند دو برابر خواهند شد.

دریکوند گفت: با توجه به سرعت انتشار ویروس جهش یافته دلتا و ابتلای بالای این ویروس ضرورت الزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش احساس می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند با ساده انگاری در امان باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری دورود - خدانظر دریکوند - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم