هراس نظام سلطه از حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی

کد خبر: 
۳۱۸۴
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

هراس نظام سلطه از حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نظام سلطه از حرکت رو به پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هراس دارد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ آیت الله احمد مبلغی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران درباره اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: نظام سلطه در مقابل هر پیشرفت، حرکت رو به رشد و تفکر ناب می‌ایستد و اصل  واهمگی و ناراحتی نظام سلطه نسبت به ایران این است که انقلاب اسلامی از مدار وابستگی و تبعیت رها شده است و آنها، این رها شدگی را نمی‌پذیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه مولفه‌های قدرت را با نگاهی که انقلاب خلق کرده است می‌توان در چند عنصر اصلی حرکت، پیشرفت و عدم توقف مشاهد کرد.

آیت الله مبلغی ادامه داد: یکی از این مولفه‌ها این است که بر اسلام تمرکز اساسی داشته باشیم چراکه اسلام دین پیشرفت، توسعه و عدالت است.

وی گفت: «مردم» یک مولفه مهم و همیشه در صحنه این نظام و انقلاب است چراکه ملت ولایتمدار باید عدالت را در صحنه عمل ایجاد کنند، که مردم فهیم ایران با شعور و درک خود یک عنصر اصلی در مقابله با نظام سلطه هستند.

وی با بیان اینکه «استقلال» از دیگر مولفه‌های قدرت انقلاب است خاطرنشان کرد: نباید از مردم و تمرکز اساسی بر آنها غافل شویم چون هرچه مردم پرنشاط‌تر باشند تضمین حرکت به سمت پیشرفت تقویت می‌شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری  گفت:  یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت در کشور، «رهبری» است چراکه در شخصیت رهبر معظم انقلاب یک نقشه راه پرقدرت، هوشمند و عالمانه وجود دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - مجلس خبرگان رهبری - راهپیمایی ۲۲ بهمن

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم