نیاز لرستان به مشاغل پایدار

کد خبر: 
۵۶۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد؛

نیاز لرستان به مشاغل پایدار

نیاز لرستان به مشاغل پایدار

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استان نیازمند اشتغال پایدار و اجرای طرحی نو به منظور جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های گوناگون است.

به گزارش پایگاه خبری زرک، نماینده ولی فقیه در لرستان در جلسه بررسی بسته‌های پیشنهادی استان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لرستان اکنون در شرایط خاصی است و نیاز به اشتغال پایدار دارد که منجر به جوانی جمعیت و پرورش شیعه علوی، فاطمی و حسینی شود.

وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات خوب است، ولی باید اقدام جدی و حمایت‌های کلان در ازای تسهیلات خرد صورت گیرد تا منجر به توسعه و اشتغال پایدار شود.

امام جمعه لرستان با اشاره به ظرفیت و زیر ساخت‌های لرستان برای ایجاد کارخانه های مختلف گفت: این استان سه درصد سنگ‌های تزیینی جهان و ۲۸ درصد سنگ‌های تزیینی کشور را دارد و توسعه آن نباید تنها متکی به کشاورزی و دامپروری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید با اقدامات میدانی و استفاده از ظرفیتها و نیرو‌های متخصص و توانای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رعایت عدل و انصاف شرایط جبران عقب ماندگی ها در لرستان فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تکمیل طرح‌های نیمه تمام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایجاد صنایع تبدیلی یاغی، کشاورزی و دامپروری، ایجاد مشاغل خانگی و احیای واحد‌های صنعتی تعطیل شده را از اولویت‌های لرستان برشمرد و خواستار تلاش مسئولان برای حل مشکلات اشتغال در این استان شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نماینده ولی فقیه در لرستان - مشاغل پایدار

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم