نگرانی ستادهای ملی و استانی از دورهمی‌های شب یلدا

کد خبر: 
۲۴۳۵
دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان مطرح کرد؛

نگرانی ستادهای ملی و استانی از دورهمی‌های شب یلدا

نگرانی ستادهای ملی و استانی از دورهمی‌های شب یلدا

دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان، با اشاره به نزدیکی شب یلدا و نگرانی ستادهای ملی و استانی از دورهمی‌های خانوادگی گفت: مردم از طریق تماس‌های تلفنی و تصویری جویای احوال یکدیگر شوند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ احمد حسین فتایی در بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان، با تبریک هفته پژوهش به تمامی تلاشگران این عرصه و همچنین تبریک به جامعه پرستاری استان در آستانه روز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: جامعه سلامت استان و در رأس آن پرستاران عزیز با جانفشانی و از خود گذشتگی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، ثابت قدم ایستاده‌اند و روز پرستار امسال، فرصتی است تا مردم با اهتمام ویژه‌ای که در زمینه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی از خود نشان خواهند داد، پاسخی شایسته به خدمات ایشان بدهند.

وی، افزود: خوشبختانه در طی هفته‌های آغازین آذر ماه با همراهی و همدلی مردم استان شاهد کاهش ۵۰ درصدی بسیاری از آمارهای بحرانی کرونا در استان بودیم و ادامه این روند می‌تواند به عبور استان از شرایط نارنجی کمک کند و باید بدانیم که نادیده گرفتن محدودیت‌ها مجدداً استان را در وضعیت بحرانی گذشته قرار خواهد داد.

دبیر شورای اطلاع رسانی لرستان، سپس به برخی مصوبات جلسه گذشته شورای اطلاع رسانی استان اشاره و تاکید کرد: اعضای شورا و سایر دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به محقق شدن مصوبات شورای اطلاع رسانی دغدغه داشته باشند.

فتایی با اشاره به نزدیکی شب یلدا و نگرانی ستادهای ملی و استانی از دورهمی‌های خانوادگی، گفت: احترام و تکریم پدر و مادر از تأکیدات دین مبین اسلام است، اما در شرایط حساس کنونی سلامتی این عزیزان در اولویت است و نیازمند آن هستیم که مردم استان از دورهمی‌های این شب اجتناب کرده و از طریق تماس‌های تلفنی و تصویری جویای احوال یکدیگر شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
احمدحسین فتایی - شورای اطلاع رسانی لرستان - دورهمی خانوادگی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم