نوروز؛ نشانه قدرت لایزال الهی

کد خبر: 
۳۴۷۸
پیام تبریک رئیس آتش‌نشانی خرم‌آباد به مناسبت نوروز ۱۴۰۰؛

نوروز؛ نشانه قدرت لایزال الهی

نوروز؛ نشانه قدرت لایزال الهی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مهرداد فلاح در این پیام آورده است: «سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است. آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. حلول سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، فرصتی نو برای تازه شدن و باز نگریستن بر چگونه زیستن است.

نوروز باستانی کهن‌ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل‌های گذشته و حالاست که با آموزه‌های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ‌های مختلف این مرز و بوم بهار ارمغان آورده است.

در میان تمام جوامع، آداب و رسوم ایرانیان برگرفته از تغییر و تحول در نظام طبیعت و وقایع و اتفاقاتی است که پیرامون آن به وقوع می‌پیوندد و عید نوروز یکی از این نعمت‌هاست اما آنچه ما ایرانیان را به رسیدن فصل بهار و عید نوروز و اهمیت به مراسم آن ترغیب و تشویق می‌کند علاوه بر سنت و آیین‌های تاریخی، فلسفه عید نوروز از دیدگاه اسلام و ائمه معصومین (ع) است که به این آیین و سنت باستانی رنگ و بوی اسلامی و معنوی داده است.

اینجانب ضمن عرض تقدیر و تشکر از زحمات همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد، با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن سال نو را که از سوی مقام معظم رهبری «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، به همشهریان گرامی به ویژه همکاران پرتلاش خود در سازمان آتش‌نشانی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - مهرداد فلاح - نوروز - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم