نهمین جشنواره مطبوعات لرستان برگزار می‌شود

کد خبر: 
۴۲۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

نهمین جشنواره مطبوعات لرستان برگزار می‌شود

احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ احمد حسین فتایی در سخنانی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان گفت: این جشنواره با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان با هدف ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی و بالا بردن انگیزه و فراهم کردن زمینه پویایی و نشاط رسانه‌ای و افزایش رقابت سالم، مؤثر و سازنده مطبوعاتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: راهکارهای توسعه استان، تقویت پایه‌های فرهنگ عمومی، آسیب شناسی در حوزه‌های محیط زیست، گردشگری و سیل مهم‌ترین موضوعات این رویداد است که در محورهای یادداشت، گزارش و مصاحبه، تیتر، صفحه بندی، خبر، مقاله، عکس، کاریکاتور و طنز مکتوب و … برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه موضوعات تحقق شعار سال، کرونا و مدافعان سلامت، کتاب و کتابخوانی و فضای مجازی بخش‌های ویژه جشنواره را شامل می‌شود، افزود: آثاری که از تاریخ یکم فروردین ماه ۱۳۹۹ تا سی و یکم شهریور ۱۴۰۰ در رسانه‌های استان به چاپ رسیده‌اند، می‌توانند در بخش‌های مختلف جشنواره حضور داشته باشند.

فتایی بیان داشت: ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه است و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیک به آدرس: pressfestival۹@gmail.com به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - جشنواره مطبوعات - احمد حسین فتایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم