نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در اطفای حریق جنگل‌های لرستان

کد خبر: 
۵۳۷۸
مدیرکل منابع طبیعی لرستان مطرح کرد؛

نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در اطفای حریق جنگل‌های لرستان

نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در اطفای حریق جنگل‌های لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد عضوی از خانواده منابع طبیعی به شمار می‌روند و در راستای اطفای حریق جنگل‌های استان کمک‌های چشمگیری به منابع طبیعی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «حسین میرزایی» امروز شنبه در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های مردم‌نهاد منابع طبیعی و زیست‌محیطی لرستان که در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: تشکل‌های مردم‌نهاد بازوان توانمند منابع طبیعی هستند.

وی ادامه داد: این افراد با برقراری ارتباط مناسب و مؤثر با مردم محلی و بومی منطقه، زمینه بهره‌برداری مناسب و مطلوب از عرصه‌های منابع طبیعی را فراهم و از تخریب و تصرف آن جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با گرامیداشت یاد و شهدای غزه و ابراز ناراحتی شدید برای مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: منابع طبیعی متعلق به فرد و یا افرادی نیست؛ بلکه متعلق به همه آحاد جامعه است و همه ما در مقابل جنگل و مرتع مسئول هستیم.

میرزایی با اشاره به اینکه تشکل‌ها عضوی از خانواده منابع طبیعی به شمار می‌روند و در راستای اطفای حریق کمک‌های چشمگیری به منابع طبیعی کرده‌اند، ادامه داد: تشکل‌ها در ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در امر حفاظت، احیا و توسعه در منابع طبیعی و… یاری‌رسان منابع طبیعی بوده و هستند.

پایان پیام /

 

برچسب‌ها: 
اداره کل منابع طبیعی لرستان - حسین میرزایی - تشکل های مردم نهاد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم