نرخ بالای بیکاری و مشکلات اقتصادی در لرستان

کد خبر: 
۵۷۹۸
فرمانده سپاه استان لرستان مطرح کرد؛

نرخ بالای بیکاری و مشکلات اقتصادی در لرستان

نرخ بالای بیکاری و مشکلات اقتصادی در لرستان

فرمانده سپاه استان لرستان با بیان اینکه نرخ بیکاری در این استان زیاد است، گفت: ما باید به افراد توانمند کمک کنیم که با تجاری‌سازی برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی را کم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زرک، سردار «نعمت‌الله باقری» عصر امروز در مراسم اختتامیه رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان با بیان اینکه امروز فضای مجازی فضای سرگرمی نیست و برای ما به محیط زندگی تبدیل شده است، اظهار داشت: دشمن از فضای مجازی علیه جوامع استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه محیط فضای مجازی آغشته به محیط فضای واقعی است، افزود: تفکیک این دو فضا کار سختی است و روابط مختلفی در این محیط رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، عنوان کرد: امروز دشمنان جنگ شناختی را علیه نظام جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند و از فضای مجازی که ابزار، امکانات، اثرگذاری و ماندگاری بالایی دارد استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کردیم به این جهت بود که استقلال، مرز و بوم و خاک خود را نگه داریم و امروز نیز دشمن در فضای مجازی به جای خاک ارزش‌ها، اعتقادات، گذشته، فرهنگ، ولایت، ‌ایمان و رهبری را مورد هدف و تهاجم قرار داده‌ است و اگر از این موارد بگذریم ارزش‌ها را به بیگانگان تقدیم کرده‌ایم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
نعمت الله باقری - فضای مجازی - فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان - بسیج لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم