نبض کرونا در لرستان تندتر می‌زند

کد خبر: 
۱۲۲۱
۹۹ نفر دیگر به آمار کرونایی لرستان اضافه شد؛

نبض کرونا در لرستان تندتر می‌زند

گزارش رییس دانشگاه علوم پزشکی حاکی از این است که ۹۹ نفر دیگر به آمار مبتلایان به کووید۱۹ استان اضافه شده است که نشان می‌دهد این روزها نبض کرونا در لرستان تندتر می‌زند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمدرضا نیکبخت ظهر امروز چهارشنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: از ۶۱۸ نمونه ارسالی در طی روز گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان که شامل سه آزمایشگاه مرجع، بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد و شهرستان بروجرد می‌شود ۹۹ نفر به آمار مبتلایان به «کووید۱۹» در لرستان اضافه شد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان دو نفر فوتی به علت کووید۱۹ داشته‌ایم، اعلام کرد: متاسفانه تا کنون  تعداد ۱۴۲ نفر از هم‌استانی‌ها به علت عوارض ناشی از ابتلا به کرونا جان باخته‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه به آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹ در استان اشاره و اضافه کرد: تا کنون ۱۴هزار و ۶۱۴ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد ۱۲هزار و ۶۲۰ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۲هزار و ۶۸۴ مورد مثبت و تعداد ۹هزار و ۸۹۱ نمونه منفی اعلام شده است.

نیکبخت با بیان اینکه تعداد ۳۶ نفر مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی لرستان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدا تا کنون تعداد ۲هزار و ۵۰۶ نفر که در لرستان مبتلا به کرونا بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند./

اینفوگرافیک: سمیه روزبهانی

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشكي لرستان - محمدرضا نيكبخت - ویروس کرونا - کووید۱۹

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم