نا امیدی دشمنان با حضور آگاهانه مردم در انتخابات

کد خبر: 
۶۳۶۴
امام جمعه موقت خرم آباد؛

نا امیدی دشمنان با حضور آگاهانه مردم در انتخابات

نا امیدی دشمنان با حضور آگاهانه مردم در انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر گفت: مردم در انتخابات هفته گذشته حماسه آفریدند و دشمن تمام توان تبلیغاتی را به کار گرفت تا مشارکت را کم کند ولی این حضور آگاهانه مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌زرک، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: منتخبین انتخابات خدا را فراموش نکنند، این مسئولیت سنگینی است و نماینده باید بداند در روز قیامت از او سوال می‌شود که حق مردمی که به او اعتماد کرده چه بوده است لذا باید در جلسات مجلس حضور داشته باشند و مشکلات مردم را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: منتخبین مجلس شورای اسلامی باید در میان مردم باشید و در نظارت قانون توجه ویژه‌ای داشته باشند تا پس از چهار سال بتوانند سربلند باشند.

حجت‌الاسلام شمسی‌فر با اشاره به هفته شهدا، عنوان کرد: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و مسئولان قدر این فرصت را بدانند و در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند.

وی ماه رمضان را فرصتی برای عبادت عنوان کرد و گفت: عبادت در ماه خدا اجر و پاداش بسیار زیادی دارد حتی نفس کشیدن هم ثواب دارد و فرصتی برای استجابت دعا است و با آمادگی به استقبال رمضان برویم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد خاطرنشان کرد: فقرا و نیازمندان در ماه رمضان فراموش نشوند و تلاش کنیم تا بتوانیم گره از مشکلات افراد گرفتار باز کنیم.

حجت‌الاسلام شسمی‌فر اظهار کرد: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند و افراد بی‌گناهی را در نوار غزه در محاصره قرار دادند، ننگ بر کسانی که این مردم مظلوم جلوی چشم آن‌ها زجر می‌کشند ولی دم از انسانیت می‌زنند و آن‌ها آزادی غربی را به نمایش گذاشتند.

پايان پیام/

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه خرم آباد - نماز جمعه - بهروز شمسی فر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم