موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی در بحث کرونا 

کد خبر: 
۳۰۸۵
امینی خبر داد؛

موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی در بحث کرونا 

موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی در بحث کرونا 

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی در بحث کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه حوزه درمان در ارائه خدمات به مبتلایان خوب عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ رضا امینی شامگاه پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست تامین اجتماعی لرستان اظهار داشت: فاز اول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در کشور انجام شده که این اقدام با همکاری و کمک دولت و مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: با تامین منابع اعتباری اجرای فاز دوم طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در آینده نزدیک انجام می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ۳۰۷۰ در کشور، بیان داشت: طرح ۳۰۷۰ مبتنی بر تکریم جامعه تحت پوشش و با هدف توسعه خدمات غیرحضوری به شرکای اجتماعی و با رویکرد ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان سازمان طراحی شده است.

امینی اضافه کرد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ که در راستای تسهیل ارائه خدمات و تکریم مردم این کار انجام می‌شود، حفظ صیانت از نیروی انسانی نیز دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت مدیریت درمان تامین اجتماعی در بحث کرونا، گفت: خوشبختانه حوزه درمان در ارائه خدمات به افراد مبتلا به کرونا در این مدت خوب عمل کرده است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تامین اجتماعی خدمت به افراد در مناطق محروم است، تاکید کرد: خدمت به قشر محروم برای ما افتخار است. 

امینی همچنین به ضریب پشتیبانی در تامین اجتماعی اشاره و اضافه کرد: اکنون به ازای سه بیمه شده یک مستمری بگیر در لرستان داریم که این ضریب پشتیبانی خیلی ضعیف است، اما این ضریب در کشور مطلوب‌تر است و به ازای حدود پنج تا شش بیمه شده، یک مستمری بگیر وجود دارد.

«منوچهر گودرزی» طی حکمی از سوی عادل دهدشتی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، به عنوان سرپرست اداره‌کل لرستان معرفی و منصوب شد.

 گودرزی اهل بروجرد، متولد ۱۳۴۹ و دارای مدرک فوق‎لیسانس مدیریت دولتی، سال ۱۳۷۳ از طریق آزمون استخدامی وارد سازمان تامین اجتماعی و در شعبه سه تهران مشغول به کار شد.

منصور شرفی از ۳۰ آذرماه ۹۹ با حفظ سمت معاون این اداره کل به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی لرستان بود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - سازمان تامین اجتماعی - همسان سازی - کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم