ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به لرستان 

کد خبر: 
۴۲۵۶
رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به لرستان 

سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان

رئیس پلیس راه لرستان تاکید کرد: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از استان و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به استان را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ سرهنگ مصطفی دالوند امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان، طرح ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در جاده‌های استان لرستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: خودروهای با پلاک بومی حق خروج از استان و خودروهای با پلاک غیر بومی حق ورود به استان را نخواهند داشت.

رئیس پلیس راه لرستان ادامه داد: ورود به شهرهای دارای جاذبه گردشگری که به صورت شهرستانی منع سفر شده نیز ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ دالوند بیان داشت: خودروهایی که طرح ممنوعیت و محدودیت کرونایی را رعایت نکنند نه تنها توسط دوربین‌ها بلکه توسط همکاران ما در نقاط استقراری اعمال قانون خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از روز یک شنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز شده تا پایان روز ۵ شهریور ماه ادامه دارد، لذا از شهروندان خواست، همکاری لازم را با مأموران پلیس راه داشته باشند و به جهت شکست این ویروس منحوس، حفظ سلامت خود و سایر هموطنان ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد: تیم‌های گشت پلیس راه در ورودی‌های نه گانه استان «گشور»، «اشترینان»، «هیراب»، «مؤمن آباد» ، «خمه»، «پل‌زال» ، «پاعلم»، «زانوگه»، «گاماسیاب» مستقر بوده و ورود همه خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از استان ممنوع است.

سرهنگ دالوند عنوان کرد: ورود تمام خودروهای شخصی غیربومی و خروج تمام خودروهای شخصی با پلاک بومی خرم‌آباد ممنوع است و کسانی که اصرار بر تردد داشته باشند برابر قانون به مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار تومان جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندهی انتظامی لرستان - محدودیت های کرونایی - سرهنگ مصطفی دالوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم