مقاوم‌سازی ۸هزار واحد روستایی در پلدختر

کد خبر: 
۴۰۸۳
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد؛

مقاوم‌سازی ۸هزار واحد روستایی در پلدختر

مقاوم‌سازی ۸هزار واحد روستایی در پلدختر

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از مقاوم‌سازی ۸ هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ مسعود رضایی که در آیین تکریم و معارفه مدیر بنیادمسکن شهرستان پلدختر سخن می‌گفت، اظهار داشت: اجرای دیواره ساحلی پلدختر را از افتخارات بنیادمسکن انقلاب اسلامی و در راستای ایمن‌سازی این شهر در مقابل حوادث قهری دانسته و افزود: فاز اول این پروژه بطول ۲هزار متر و بااعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه به طول ۳۰۰متر و با اعتبار ۷۰میلیارد تومان در مراحل پایانی کار است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بااشاره به وقوع سیل ویرانگر فروردین ۹۸ اظهار کرد: عملیات احداث ۲هزار و۹۵۰ واحد مسکونی و تعمیر ۵ هزار و ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده از سیل شهرستان پلدختر به پایان رسیده و بهسازی و بازسازی ۸ هزار واحدمسکن روستایی در این شهرستان به انجام رسیده است.

رضایی با اشاره به اینکه کار تهیه طرح برای تمام روستاهای بالای ۲۰خانوار استان انجام شده افزود: میانگین اجرای طرح هادی در استان بالاتر از نُرم کشوری است. 

وی تصریح کرد: ۱۹۰پروژه طرح هادی در۵۳ روستای شهرستان پلدختر شامل اجرای مقاطع هیدرولیکی، پیاده‌روسازی، بهسازی و آسفالت معابر اجرا شده است.

در پایان این جلسه «حسن قربانی» به عنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان پلدختر معرفی و از خدمات سید مهدی موسوی‌زاده مدیر پیشین این شهرستان تقدیر شد.

عکس: امیر ارشادی/

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل بنیاد مسکن لرستان - مسعود رضایی - حسن قربانی - پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم