معرفی ۳۰  لرستانی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری 

کد خبر: 
۴۷۶۸
بازرس کل استان خبر داد؛

معرفی ۳۰  لرستانی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری 

سعید رازانی بازرس کل استان لرستان

بازرس کل لرستان بر برخورد با فساد تاکید کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۳۰ لرستانی در رده‌های مختلف سازمانی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «سعید رازانی» صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این افراد به علت سهل انگاری در انجام وظایف قانونی به هیأت رسیدگی به تخلفات معرفی شدند.

وی یادآور شد: مجازات مختلفی برای این افراد از توبیخ کتبی تا انفصال موقت و اخراج، تنزل از سمت و محرومیت از انتصاب به پست‌های مدیریتی در نظر گرفته شده است.

طرح مصوب پادگان ۰۷ باید از مسیر قانونی انجام شود

بازرس کل لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع پادگان ۰۷ خرم‌آباد تصریح کرد: طرح مصوبی برای این پادگان در سال‌های گذشته در نظر گرفته شده و اصلاح آن باید از مسیر قانونی شورای عالی معماری و شهرسازی انجام شود.

رازانی خاطرنشان کرد: با این حال برای حفظ و نگهداری از این مجموعه تاریخی و جلوگیری از وقوع آتش سوزی‌ها؛ ارتش، شهرداری و میراث فرهنگی را پای کار آورده‌ایم.

وی ادامه داد: بدین منظور تمامی علف‌های خشک پادگان ۰۷ خرم‌آباد پاک‌سازی شده و با شهرداری برای پیشگیری از آتش سوزی و آبیاری به درختان هماهنگ شده است.

به گفته بازرس کل لرستان، ارتش به منظور حفاظت از آثار تاریخی پادگان تا زمان تحویل، نگهبانانی در نظر گرفته و به میراث فرهنگی استان نیز اطلاع داده شده است.

پیگیری برای رفع تصرف اراضی منطقه «آبشار طلایی»

بازرس کل لرستان به پیگیری برای رفع تصرف اراضی منطقه «آبشار طلایی» خرم‌آباد اشاره و اضافه کرد: در این رابطه بحث ما زمین‌های متعلق به راه و شهرسازی و منابع طبیعی است که تصرف شده‌اند.

رازانی ادامه داد: در این راستا ممکن است افرادی اسناد با حدود و ابعاد مشخص و یا حکم دادگاهی در این اراضی داشته باشند، این افراد جای خود را دارند و حکم و سند آن‌ها از محل بحث خارج است، پیگیری بازرسی مربوط به زمین‌هایی است که مطابق نقشه‌های ارائه شده توسط منابع طبیعی و راه و شهرسازی لرستان، متعلق به دستگاه اجرایی است.

وی اعلام کرد: زمین‌های متعلق به دستگاه اجرایی برای ایجاد فضای سبز به شهرداری به عنوان بهره ‌بردار سپرده می‌شود.

شناسایی مقصران بروز حادثه ساختمانی با ایجاد سامانه پایش 

مدیرکل بازرسی لرستان ایجاد سامانه الکترونیکی «پایش ساختمان‌های ناایمن» در استان را ضروری عنوان کرد و بیان داشت: در این سامانه بازدیدهای مهندسین ناظر و مأموران شهرداری از ساختمان‌ها ثبت شده و در صورت بروز حادثه می‌دانیم که چه کسی تخلف و سهل انگاری کرده است.

رازانی در ادامه سخنان خود، ایجاد کمربند سبز را یکی از راه‌های جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز برشمرد و اظهار داشت: ایجاد کمربند سبز در لرستان از آلودگی هوا، شدت ورود ریزگردها، ایجاد حاشیه‌نشینی و توسعه ناموزون شهرها جلوگیری می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه درب اتاق بنده به روی مردم و اهالی رسانه باز است و کسی پشت درب بازرسی کل نمی‌ماند، اعلام کرد: تلاش ما برآورده کردن خواسته‌های مردم است و در بازدیدهای سرزده می‌خواهیم اوضاع را آنگونه که مردم می‌بینند، مشاهده کنیم.

به گفته رازانی، تلفن ۱۳۶ سازمان بازرسی برای پیگیری گزارش‌های مردمی به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
سعید رازانی - اداره کل بازرسی لرستان - تخلفات اداری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم