معرفی ۳۰ هزار متقاضی دریافت وام کرونا به بانک‌های لرستان

کد خبر: 
۲۸۱۳
آشتاب خبر داد:

معرفی ۳۰ هزار متقاضی دریافت وام کرونا به بانک‌های لرستان

معرفی ۳۰ هزار متقاضی دریافت وام کرونا به بانک‌های لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پرونده بیش از ۳۰ هزار متقاضی با مجموع تسهیلات درخواستی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های استان معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ علی آشتاب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، اضافه کرد: در این راستا ۱۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل و کسب و کارهای متضرر از کرونا در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به سهمیه ۷۰۰ میلیارد تومانی لرستان برای پرداخت تسهیلات کرونا به مشاغل ادامه داد: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان از این رقم جذب شده است و ۲۰ هزار و ۷۲۹ پرونده با حفظ ۲۴ هزار و ۳۲۴ شغل موفق به دریافت این وام شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: این تسهیلات تخصیصی برای فعالان آسیب دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع دستی، فرهنگی، مراکز آموزشی و فنی حرفه‌ای، کمیته امداد، بهزیستی، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده‌ای تخصیص یافته است.

آشتاب گفت: پرونده بیش از ۳۰ هزار متقاضی با مجموع تسهیلات درخواستی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های استان معرفی شده است و کار پرداخت وام به کسب و کارهای متقاضی همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۷ هزار واحد از مجموع ۵۳ هزار واحد صنفی لرستان در خرم‌آباد وجود دارد، تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از تسهیلات، به اصناف و کسب و کارهای این شهرستان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: حمایت از مشاغل و تثبیت اشتغال کار راحتی نیست اما در حدود ۱۰ ماه گذشته تلاش بسیاری صورت گرفته است با پرداخت تسهیلات بانکی، از تعطیلی واحدها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - تسهیلات کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم