معرفی برگزیدگان ۳۴ اُمین جشنواره تئاتر لرستان

کد خبر: 
۴۸۹۴
شامگاه چهارشنبه صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان ۳۴ اُمین جشنواره تئاتر لرستان

سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان

بروجرد- سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان که در سالن زرین‌کوب ارشاد بروجرد برگزار شد با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف آن توسط هیات داوران به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری زرک، هیات داوران که متشکل از «مهدی ابدالی»، «مجید امرایی»، «ناصر کریمی‌نیک» بود، برگزیدگان بخش‌های مختلف را معرفی کردند.

در بخش نویسندگی «نصرت‌اله مسعودی» و «اتابک انوری» برای نمایشنامه «کانتری صدای سیمره» از خرم‌آباد مقام نخست، «مهدی ملکی» برای نمایشنامه «شاخ» از نورآباد مقام دوم و «مسعود لک» برای نمایشنامه «گلستان» از دورود مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش کارگردانی هم به ترتیب «پوریا حسنوند» برای نمایش «کانتری صدای سیمره» از خرم‌آباد مقام نخست، «علی‌اکبر محمدپور» برای نمایش «شاخ» از نورآباد مقام دوم و «مسعود لک» برای نمایش «گلستان» از دورود مقام سوم این جشنواره را کسب کردند.

همچنین هیات داوران در بخش بازیگری زن، مقام نخست را به «شادان بیرانوند» برای نمایش «کانتری صدای سیمره» از خرم‌آباد، مقام دوم را به «فائزه خوانساری» برای نمایش «احلام» از خرم‌آباد و مقام سوم را به «فاطمه کرمی‌پور» برای نمایش «کانتری صدای سیمره» از خرم‌آباد اختصاص داد و از «پگاه فزون‌‌خواه» برای حضور در نمایش «عروس» تقدیر شد و به پاس حضور صادقانه هنرمند خردسال «مهتا خسروی» هیات داوران مراتب تقدیر خود را از این کودک خردسال برای حضور در نمایش «۱۳ دی» از شهرستان دورود اعلام کرد.

هیات داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان در بخش بازیگر مرد به ترتیب «امین ساکی» برای نمایش «کانتری صدای سیمره» از خرم‌آباد به عنوان مقام نخست، «رضا کاویانی‌فرد» برای نمایش «گلستان» از دورود به عنوان مقام دوم و «حجت مرادی‌زاده» برای نمایش «شاخ» از نورآباد را به عنوان مقام سوم این جشنواره برگزید.

در این بخش نیز هیات داوران از حضور صمیمانه آقایان «مهدی اکبری» و «احمدرضا رشیدی» برای بازی در نمایش «کانتری صدای سیمره» از خرم‌آباد تقدیر کرد.

در بخش طراحی صحنه نیز «پوریا حسنوند» برای طراحی صحنه نمایش «کانتری صدای سیمره»، در بخش طراحی پوستر «شنتیا شیروانی» برای نمایش «۱۳ دی»، در بخش طراحی گریم «سایه موسوی» برای نمایش شاخ، در بخش طراحی لباس صفیه موسوی برای نمایش کانتری صدای سیمره برگزیده شدند و هیات داوران در بخش موسیقی نیز جایزه سوم خود را به «نوید فلاحی» برای موسیقی نمایش مرگ کسب و کار عاشقانه من است از بروجرد و جایزه دوم گروه موسیقی را نیز به نمایش کانتری صدای سیمره شهرستان خرم‌آباد اهدا و هیچ گزینه‌ای برای جایزه اول موسیقی نداشت.

همچنین براساس رای نهایی هیات داوران نمایش «کانتری صدای سیمره» به کارگردانی «پوریا حسنوند» و نمایش «شاخ» به کارگردان «علی‌اکبر محمدپور»، مشروط به اعمال تمامی نظرات اصلاحی هیات داوران به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر معرفی شدند.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - بروجرد - جشنواره تئاتر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم