معرفی اعضای کمیته‌های خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور

کد خبر: 
۴۳۲۹
قائم مقام مدیرعامل خانه مطبوعات خبر داد؛

معرفی اعضای کمیته‌های خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور

فرزاد فیضی قائم مقام مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور

قائم مقام مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور از معرفی اعضای کمیته‌های این خانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «فرزاد فیضی» با اعلام اینکه اعضای کمیته‌های خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور به عنوان بازوان فکری و اجرایی این تشکل صنفی معرفی شدند، بیان داشت: فرایند تشکیل این کمیته‌ها از ماه‌های گذشته آغاز شده و بر اساس اعلام آمادگی اعضای مجمع بوده و در حال حاضر کمیته‌های رفاهی، اطلاع رسانی، حقوقی، پیشکسوتان، پیگیری‌های ویژه، آموزش و پژوهش و بانوان تشکیل شده است و کمیته انضباطی و فضای مجازی نیز به زودی تشکیل می‌شود.

وی افزود: تشکیل کمیته انضباطی به دلیل داشتن ابعاد حقوقی متعدد نیازمند تغییر در اساسنامه است که این اقدام نیز در خانه مطبوعات کشور در حال انجام است و پس از تایید نهایی و برگزاری مجمع، کمیته انضباطی نیز تشکیل می‌شود.

دبیر هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گسترش شبکه‌های اجتماعی را دلیل تشکیل کمیته‌ای با همین عنوان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم خانه‌های مطبوعات بتوانند سهمی در تولید محتوا و مدیریت این حوزه داشته باشد.

فیضی با اشاره به اینکه در چینش کمیته‌ها سعی شده از توانمندی همه استان‌های درخواست کننده استفاده شود، تاکید کرد: کمیته‌های مذکور دارای ۹ عضو است که با هیات رئیسه سه نفره شامل رئیس، نایب رئیس و دبیر با انتخاب خانه مطبوعات کشور کار خود را شروع می‌کند به گونه‌ای که هریک از اعضای هیات مدیره در یکی از کمیته‌ها به نمایندگی از سایر اعضا عضویت دارد.

قائم مقام مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور عنوان کرد: در حال حاضر برخی از کمیته‌ها به صورت صد درصدی عضو گیری نکرده و این امکان وجود دارد تا افراد متقاضی جدید را به عضویت خود بگیرد.

وی گفت: اسامی اعضای کمیته‌های در شبکه‌های اطلاع رسانی این نهاد صنفی منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
خانه مطبوعات - فرزاد فیضی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم