معرفی اعضای ستاد انتخابات لرستان

کد خبر: 
۳۳۹۸
با حکم استاندار لرستان؛

معرفی اعضای ستاد انتخابات لرستان

معرفی اعضای ستاد انتخابات لرستان

استاندار لرستان در احکام جداگانه‌ای اعضای ستاد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «سید موسی خادمی» در حکمی، «محمود ثمینی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان را به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

همچنین براساس احکام صادره از سوی استاندار لرستان؛ «علیرضا بیرانوند»، مدیرکل مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان به عنوان دبیر ستاد؛ «محمد قاسم ولی‌زاده» به عنوان رئیس کمیته حقوقی؛ «حمید کشکولی» به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی؛ «احسان کرم‌زاده» به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات و «فاطمه ایرانی» نیز به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان لرستان منصوب شدند.

همچنین استاندار لرستان؛ «کامبیز پورسیف»؛ را نیز به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات؛ «ناهید پرویزپور» به عنوان سخنگوی ستاد، «فریبرز امیری پریان»، مدیرکل ثبت احوال لرستان را به عنوان عضو ستاد و «مجتبی ملکی» به عنوان مسئول آموزش ستاد انتخابات استان لرستان منصوب کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - انتخابات ۱۴۰۰

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم