مطالبه سنگین شرکت گاز لرستان از مشترکان خود

کد خبر: 
۶۱۰۳
مدیرعامل شرکت گاز لرستان اعلام کرد؛

مطالبه سنگین شرکت گاز لرستان از مشترکان خود

مطالبه سنگین شرکت گاز لرستان از مشترکان خود

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که بدهی مشترکان صنعتی بیشتر از سایرین است.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «کرم گودرزی» گفت: شرکت گاز بابت ارائه خدمات و گازبها از مشترکان صنعتی، تجاری، خانگی و اداری است که بخشی از بدهی مشترکان صنعتی تهاتر می شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای دریافت مطالبات شرکت گاز از مشترکان اداری، بسیاری از این ادارات اعتبار این امر را از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دریافت کرده اما به شرکت گاز پرداخت نکرده‌اند، همچنین برخی از مشترکان مانند دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش نیز بدهی به نسبت زیادی به شرکت گاز دارند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: این میزان مطالبات شرکت گاز لرستان در حالیست که طرح‌های ایجادی و توسعه‌ای گازرسانی به طور مستمر در حال انجام و بدهی شرکت به پیمانکاران صفر شده است، اما مشترکان باید با پرداخت بدهی خود، شرکت گاز را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

گودرزی یادآور شد: یکی از طرح‌های مهم و در دست اجرای این مجموعه در سطح ملی، اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه مشترکان خانگی، تجاری و اداری است که لرستان در این زمینه جزو استان‌های پیشتاز محسوب می شود.

وی افزود: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری تاسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی است که به صورت رایگان در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجرا می شود و پایش ها نشان می‌دهد مصرف گاز در این موتورخانه‌ها بهینه شده و کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان ادامه داد: مشترکان گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گفته گودرزی تا کنون سه هزار و ۲۹۴ موتورخانه شوفاژ و پکیج واحدهای تجاری، اداری و خانگی در استان بررسی و پایش شده که این رقم معادل ۸۳ درصد تقاضاهای ثبت شده در سایت است.

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح رایگان تا اطلاع ثانوی تصریح کرد: استمرار این خدمات و تامین گاز پایدار و مطمئن در گرو همکاری مشترکان و پرداخت مطالبات شرکت گاز می‌باشد.

مجموع مشترکان شرکت گاز استان به بیش از ۶۱۸ هزار مورد شامل ۵۸۳ هزار و ۵۴۳ خانگی، ۲۹ هزار و ۴۵۴ عمومی و یک هزار و ۳۹۳ مشترک خانگی رسیده است.

پایان پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
مطالبه شرکت گاز - کرم گودرزی - بهینه سازی رایگان - شرکت گاز لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم