مشارکت ۵۵ درصدی دلفانی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰

کد خبر: 
۴۰۰۵
فرماندار دلفان اعلام کرد؛

مشارکت ۵۵ درصدی دلفانی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰

نورالدین درمنان فرماندار دلفان

فرماندار دلفان، میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۵۵ درصد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «نورالدین درمنان»، صبح امروز با بیان اینکه ۱۱۶ هزار نفر از جمعیت شهرستان دلفان واجد شرایط اخذ رأی بودند، اضافه کرد: ۵۵ درصد این تعداد در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت داشتند.

وی، کل آرای ماخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دلفان را ۵۵ هزار و ۸۰۴ رای اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد، سید ابراهیم رییسی ۴۱ هزار و ۶۲۴ رای، محسن رضایی ۷ هزار و ۳۲۰ رای، عبدالناصر همتی پنج هزار و ۸۸۶ رای و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی ۹۷۴ رای کسب کردند.

فرماندار دلفان در خصوص آرای شورای شهر نیز یادآور شد: ناصر ناصری با ۷ هزار و ۵۹۵ رای، مسلم عباسی با ۷ هزار و ۱۸۸رای، علی کاظمی ۶ هزار و ۸۷۴ رای، مولا علی نژاد ۶ هزار و ۸ رای، سید امین نوربخش ۵ هزار و ۶۸۴ رای، میثم عزیزی ۵ هزار و ۴۶۰ رای و سید عبدااله موسوی با ۵ هزار و ۴۵۲ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای شهر نورآباد مرکز شهرستان برگزیده شدند.

درمنان یادآور شد: در انتخابات ۲۸ خرداد، ۱۹۴ شعبه اخذ رای آرای مردم دلفان را جمع‌آوری کردند و پنج هزار نفر کار برگزاری این رویداد را بر عهده داشتند.

علی نجاتی/

 

 

برچسب‌ها: 
انتخابات ۱۴۰۰ - فرمانداری دلفان - نورالدین درمنان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم