مشارکت ۵۰۰ مدرسه لرستان در امور خیریه

کد خبر: 
۳۱۵۲
فارسانی خبر داد؛

مشارکت ۵۰۰ مدرسه لرستان در امور خیریه

مشارکت ۵۰۰ مدرسه لرستان در امور خیریه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از مشارکت ۵۰۰ مدرسه این استان در امور خیریه خبر داد و گفت: این مدارس می‌توانند مدرسه‌های حاشیه نشین را تحت حمایت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به ارتباط تنگاتنگ بین این ۲ نهاد اشاره کرد و گفت: این نهاد تعلیم و تربیت در جشن نیکوکاری و ‌جشن عاطفه‌ها همواره منشأ خیر و برکت زیادی برای دانش آموزان محروم و نیازمند بوده است.

وی، هدف از این مشارکت را ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری میان دانش‌آموزان و نسل جوان برشمرد و افزود: بهترین راه این است که با ساختاری منسجم و بهره‌گیری از شرایط موجود گام برداشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اظهار داشت: باید با محوریت «هر دانش آموز یک ‌نقش اجتماعی» برای تقویت نقش این قشر در جامعه متناسب با فرهنگ اقدام نمود.

محمدی فارسانی همچنین فضای مجازی را حائز اهمیت برشمرد و گفت: می توان کارهای تبلیغاتی شامل برنامه‌ها،‌ کلیپ، اخبار و اطلاعات با موضوع احسان و نیکوکاری را در نرم افزار «شاد» انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در پایان با اشاره به طرح «هرکارمند یک حامی معنوی کودکان امداد» خاطرنشان کرد: امید است با انجام این‌طرح در اردیبهشت ماه سال آینده هیچ کودک یتیمی در ایران بدون حامی نباشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کمیته امداد امام خمینی - مشارکت های مردمی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم