مسدود شدن مسیرهای منتهی به قبرستان پلدختر

کد خبر: 
۳۲۳۰
شهردار پلدختر خبر داد؛

مسدود شدن مسیرهای منتهی به قبرستان پلدختر

مسدود شدن مسیرهای منتهی به قبرستان پلدختر

شهردار پلدختر گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهر، از پنجشنبه هفته جاری انسداد تمام راه‌های منتهی به آرامستان آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمد شرفی نصیری در جلسه ستاد کرونا شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و خریدهای عید، با همکاری نیروی انتظامی برای جلوگیری از شیوع کرونا از هرگونه پهن کردن بساط دستفروشان در سطح خیابان‌های پلدختر جلوگیری و خودداری به عمل می‌آید.

وی افزود: شهر پلدختر هر ساله در ایام نوروز با افتخار از مسافران نوروزی استقبال خوبی به عمل می‌آورد، اما امسال با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم از پذیرش هرگونه مسافر نوروزی معذوریم.

شهردار پلدختر با تاکید بر اینکه حفظ سلامت شهروندان اولویت شهرداری است و مدیریت شهری تابع مصوبات ستاد کرونا است، گفت: زیبا سازی و نشاط بخشی به شهر به وسیله گل کاری پارک‌ها و میدان‌های پلدختر در آستانه نوروز به معنای سفر و پذیرش میهمان در ایام کرونا نیست، بلکه شهرداری شهر را برای شهروندان زیبا می‌کند.

شرفی نصیری از لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری پلدختر در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از ورود خیل مسافران نوروزی و احتمال شیوع بیماری، به لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری اقدام شد.

وی با بیان اینکه پلدختر در نوروز ۱۴۰۰ پذیرای میهمانان نوروزی نیست، گفت: به دلیل شیوع این ویروس هیچ اقدامی در زمینه استقبال از مسافران نوروزی در آغاز سال ۱۴۰۰ در شهر برنامه ریزی نشده است.

شهردار پلدختر از شهروندان خواست بهداشت فردی و نکات ضروری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت کنند تا در آینده نزدیک شاهد رفع نگرانی‌ها و شور و نشاط شهروندان در این شهر باشیم.

شرفی نصیری یادآور شد: همچنین برای جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا در این شهر و عدم برگزاری مراسمات، از پنجشنبه هفته جاری انسداد تمام راه‌های منتهی به آرامستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - شهرداری پلدختر

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم