مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰۰ روستای دلفان

کد خبر: 
۵۰۹۴
بر اثر بارش برف اتفاق افتاد؛

مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰۰ روستای دلفان

مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰۰ روستای دلفان

نورآباد - فرماندار دلفان با اشاره به مسدودشدن راه ارتباطی ۲۰۰ روستا به دلیل بارش برف، از تعطیل بودن مدارس این شهرستان در نوبت صبح روز پنج‌شنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «اصغر قهرمانی» شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بر اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی ۲۰۰ روستای دلفان با مرکز این شهرستان مسدود شده است و باتوجه‌به ادامه‌داشتن بارش و ایجاد کولاک امکان بسته‌شدن روستاهای بیشتری نیز وجود دارد.

وی، اظهار کرد: با وجود بارش برف سنگین با تلاش راهداران محورهای اصلی نورآباد به خرم‌آباد و کرمانشاه باز است، اما به سبب لغزندگی جاده‌ها تردد بدون استفاده از زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست، همچنین راه ارتباطی نورآباد به نهاوند کاملاً مسدود است و همشهریان از تردد در این مسیر خودداری کنند.

فرماندار دلفان، از رانندگان خواست تا پایان فعالیت این سامانه در صورت امکان از تردد در مسیرهای ارتباطی شهرستان دلفان خودداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

قهرمانی، عنوان کرد: بارش برف از صبح امروز در دلفان آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و به دلیل برودت هوا و یخ‌بندان، فردا (پنج‌شنبه) همه مدارس در مقاطع مختلف در شیفت صبح تعطیل است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
فرماندار دلفان - مسدود شدن راهها - بارش برف

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم